Licitatie Publica - MODERNIZARE STRADA VANATORI, MUNICIPIUL SEBES
Anunt de participare numarul 127979/10.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sebes
Adresa postala: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Beches, Tel. 0258731004, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0258734187, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE STRADA VANATORI, MUNICIPIUL SEBES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: MUNICIPIUL SEBES
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilorpentru obiectivului de investitii: ?MODERNIZARE STRADA VANATORI, MUNICIPIUL SEBES? in conformitate cu prevederile Proiectului tehnic nr. 202/2010 si a Detaliilor de executie aprobate de Consiliul Local al Municipiului Sebes prin HCL nr. 106/2011, care fac parte integranta din prezentul caiet de sarcini si autorizate de Autoritatea contractantaconform prevederilor legale;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45231400-9-Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
45231600-1-Lucrari de constructii de linii de comunicatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
IN CONFORMITATE CU CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 5, 092, 280RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
34 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 100.000 LEI. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
IMPRUMUT SI BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular nr. 1 ?Declaratie privind eligibilitatea?- Formular nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laArt.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice);
- Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- Certificat constatator
- Certificat de Inregistrare Fiscala(C.U.I.)- Certificat de atestare A.N.R.E.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular nr. 3?Declaratia privind cifra de afaceri globala si daca este cazul Anexa la Formularul nr. 3 ? Declaratia privind cifra de afaceri globala prezentat de fiecare membru al asocierii- Formularul nr. 17 - ?Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici?
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minim 10.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul 4L ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? + Anexa 1 la Formularul nr. 4L- Formularul nr. 18 - ?Angajament privind sustinerea tehnica si profesionalaa ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici?
- Formularul 5E - Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani pentru cerinta experienta similara.
-Formularul nr. 5L ? Experienta similara?
- Formularul nr. 18A - ?Angajament privind sustinerea experientei similarea ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici?
- Formular 6 ? Declaratie privind efectivele medii anuale alepersonaluluiangajatsi a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani?si Anexa 1 la Formularul 6 ?Declaratie privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
- Formular 7 ? CV
- Formular nr. 8 - declaratia de disponibilitate- Formular nr. 25 - acord de subcontractare- Formular 13 - Lista privind asigurarea tehnica propusa pentru realizarea obiectivului- Formular 9 ? Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze?- Formularul nr. 19 ? ?Declaratie pe propria raspundere privind subcontractarea?.
- Formularul 10 ?Acord de asociere?
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Finalizarea in ultimii 5 ani (pana la data publicariianuntului de participare in SEAP) aunul pana la 5 contracte de executie lucrari in infrastructura de transport rutier, retele de alimentare cu apa, retele de canalizare, retele si bransamente electrice, retele si racorduri telefonice/cablu TV/internetcu valoare de minim 5.000.000 lei fara TVA, din care cel putin 3.000.000 lei fara TVA sa reprezinte valoarea lucrarilor executate in domeniul infrastructurii de transport rutier.- personalul responsabil minim solicitat pentru indeplinirea contractului1.Un inginer in specialitatea drumuri/coordonatorul lucrarii :2.Un inginer in specialitatea instalatii in constructii/coordonatorul lucrarii3.Responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructiei edilitare si de gospodarire comunala.4.Un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructii rutiere drumuri5.Un responsabil cu asigurarea calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
26608/05.08.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2011 12:00
Locul: sediul Primariei Municipiului Sebes
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ALBA
Adresa postala: str. I.C.Bratianu, nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006 despre un act al autoritatii contractante cinsiderata nelegal, conform art. 256^2 alin. (1) lit. b).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROU CONTENCIOS JURIDIC SI ADMINISTRATIE
Adresa postala: str. Piata Primariei, nr. 1, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Tel. 0258/731004, Email: [email protected], Fax: 0258/734187
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2011 09:46