Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare strada Viitorului-tronson I -Moara de Scoarta -Calea Gusteritei


Anunt de participare numarul 70019/16.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sibiu - Consiliul Local
Adresa postala: Str. Samuel Brukenthal nr. 2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Bica, Tel.0723555802, Email: [email protected], Fax: 0269/208813, Adresa internet (URL): www.sibiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare strada Viitorului-tronson I -Moara de Scoarta -Calea Gusteritei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sibiu, str.Viitorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare retelelor de apa si canalizare pluviala, structura rutiera si pista de biciclisti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 4, 491, 231.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 50.000 leiGarantia de buna executie: 10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea notariala a asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.G. 34/2006.Se vor prezenta documente(certificate eliberate de autoritatile competente) care sa ateste plata impozitelor si taxelor (la zi) la bugetul de stat si bugetul local.
Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata.
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, care se va prezentanumai in original, iar ofertantul are obligatia de a solicita eliberarea acestuia, astfel incat data eliberarii safie cu cel mult 10 zile inainte de data deschiderii ofertelor.
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul la 30.06.2008 (vizat de Directia Generala a Finantelor Publice);
-balanta de verificare la 30.11.2008;
-Inf. generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu princip.lucrari exec.in ultimii 5 ani.
Inf. privind exp. similarain ultimii 5 ani. Se va prezenta minim un ctr. care au avut ca obiect lucrari de reabilit.drum, retea apa - canalizarecod CPV45233140-2, 45332000-3
Val.ctr.sa fie de minim 1.000 mii euro fara TVAc) Recom. din partea a cel putin 1 beneficiar
Recom.sa precizeze: - modul de indeplinire a oblig. ctr.pe parcursul derularii ctr.;
- daca au fost inregistrate neconf. care au condus la refaceri partiale / totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice din cauza nerespectarii param.de calitate.
Recom. trebuie vizate de I.S.C. Recom. se va prezenta pt.ctr. solicitat ca exp.similara
d) Docum. emise de catre org.acreditate care confirma certif.sistem.calit:
ofertantul sa aiba implementat sistem. de management ISO 9001:2000 sau echiv.
sa detina certif. emise de org.independente care atesta respectarea standardelor de protectei a mediului ISO 14001:2004 sau echiv.
e) Declaratie privind utilajele, instalatiile, echip.tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea coresp. a ctr.de lucrari.Ofertantul sa faca dovada ca detine in propr. trusa pentru asternere mixturi asfaltice sau ctr. de inchiriere;Statie mixturi asfaltice propr.ofertantului sau ctr. de inchiriere;Lab.incercari gradul II, propr. ofertantului sau ctr. de prestari serviciimijloace de transport materiale.
f) Decl.care contine inf. privind nr. mediu, in ultimi 3 ani, ale pers. angajat, asig. cu pers. de specialitate, autorizat cf. legii, nr. si pregatirea cadrelor de conducere, precum si pers. responsabile direct de indeplinirea ctr. (numele, functia, atributiile) .
Decl. va fi insotita de C.V.-urile pers. direct responsabile cu indeplinirea ctr. si semnate de pers.in cauza.g) Resurse umane - pers.cheie
Pozitie Nr. minim
Responsabil Tehnic cu Executia 2
ResponsabilC.Q2
Pers. tehnic de specialitate 30
h) Oblig. ctr.in desfasurare, fata de alti beneficiari
Daca este cazul se va completa form. cu subcontractantii si specializarea acestora, insotit de acordurile de subcontractare sau ctr.de subcontractare.
Subcontractantii trebuie sa prezinte:
Inf. generale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.01.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin ordin de plata in contul RO58TREZ57621360250XXXXX-Trezoreria Sibiu, CF 4270740 sau la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.01.2009 12:00
Locul: Sediul autoirtatii contractante, cam.203-sala de presa, et.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Investitii
Adresa postala: Str. Samuel Brukenthal, nr.2, cam.224, et.2, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550178, Romania, Tel.0269/208880, Email: [email protected], Fax: 0269/208813
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.12.2008 20:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer