Licitatie Publica - Modernizare strazi Aurel Vlaicu, 8 Martie, Fantana de Aur, Sticlarilor, Municipiul Sebes
Anunt de participare numarul 128350/16.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sebes
Adresa postala: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Beches, Tel. 0258731004, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0258734187, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare strazi Aurel Vlaicu, 8 Martie, Fantana de Aur, Sticlarilor, Municipiul Sebes
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sediul Ofertantului
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
studii de fezabilitate studii de teren, obtinere avize si acorduri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 32, 253.06RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum ed 600 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
completarea si prezentarea Formular nr. 1 - ?Declaratie privind eligibilitatea?, Declaratie pe propria raspundere a ofertantului completata in conformitate cu Formular nr. 2, - , , Declaratia privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006?, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor sii contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice); Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale.
Certificat constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare fiscala CUI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se completeaza siFormular nr. 3 - , , Declaratia privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010).Cifra mediede afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de min 60.000 lei. Formular nr. 17 Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici (daca ecazul ) .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Formularul nr. 4P ?Declaratie privind lista principalelor serviciiprestate in ultimii 3 ani? + Anexa 1 la Formularul nr. 4P, Formlar 18, - Angajament privind sustinereatehnica si profesionala (daca este cazul), Formular 18 A- Angajament privind sustinerea pentru experienta similara, daca este cazul. Formularul 5 E ? Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani pentru cerinta experienta similara;si Formular 5 P-Experienta similara .
Formular6 -Declaratie privind efectivele mediianuale alepersonalui angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani. Anexa 1 la Formular 6- Declaratie privind personalul responsabil direct de indeplinirea contractului. Formular 9- Informatii privind partea din contract pe care operatoruleconomic intentioneaza sa o subcontracteze, Formular 10 ? Acord de asociere . Formular 19- Declaratie pe propria raspundere privind subcontractarea. Formular nr. 25 Acord de subcontractare.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune depersonalul responsabil minim solicitat pentru indeplinirea contractului:
1. Un inginer in specialitatea drumuri :
2. Un geolog/geofizician3. Un topograf4. Un economist cu competenta in elaborarea de analize cost beneficiu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
26583/04.08.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2011 12:00
Locul: Primaria Municipiului Sebes -sala Radu Stanca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Nota justificativaReferitor la atribuirea contractului de servicii de proiectare a investitiei: ?MODERNIZARE STRAZI AUREL VLAICU, 8 MARTIE, FANTANA DE AUR, STICLARILOR, MUNICIPIUL SEBES?Avand in vedere faptul ca in decursul anului 2011 Municipiul Sebes ca autoritate contractanta a incheiatun contract de servicii de proiectare similar ca urmare a aplicarii procedurii de licitatie deschisa, in valoare de 19.400 lei fara TVA, respectiv4.617, 29 euro fara TVA;Avand in vedere faptul ca Municipiul Sebes ca autoritate contractanta urmeaza samai achizitioneze servicii de proiectare similare cu o valoare totala estimata de 94.354, 83 lei fara TVA, respectiv 22.199, 24 euro fara TVA;In conformitate cu prevederile art. 28 alin (3) din OUG 34/2006, Municipiul Sebes va aplica procedura de licitatie deschisa pentru atribuirea contractului de servicii de proiectare a investitiei: ?MODERNIZARE STRAZI AUREL VLAICU, 8 MARTIE, FANTANA DE AUR, STICLARILOR, MUNICIPIUL SEBES?.Facem precizarea ca dintr-o eroare am pus inainte nota justificativa la cap. VI. 3 Alte Informatii asa cum ne-ati solicitat si sistemul nu a mai permis in aceste conditii de a atasa si documentulla "Documente si clarificari". Mentionam ca vom atasa aceasta nota justificativa ulterior.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba
Adresa postala: str I C Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006 despre act al autoritatii contractante nelegal conform art 256/2 alin 1 lit b.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contencios Juridic si Administratie
Adresa postala: Piata Primariei nr. 1, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Tel. 0258/731004, Fax: 0258/734187
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2011 15:27