Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZARE STRAZI DE INTERES LOCAL IN COMUNA PIELELSTI JUDETUL DOLJ proiectare +executie


Anunt de participare numarul 105450/05.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna PIELESTI
Adresa postala:  comuna PIELESTI, Localitatea:  Pielesti, Cod postal:  207450, Romania, Punct(e) de contact:  Dica Dan Viorel, Tel. 0251/459474, Email:  [email protected], Fax:  0251/459545, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE STRAZI DE INTERES LOCAL IN COMUNA PIELELSTI JUDETUL DOLJ proiectare +executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA PIELESTI
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 7, 521, 478RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MODERNIZARE STRAZI DE INTERES LOCAL IN COMUNA PIELESTI( PROIECTARE +EXECUTIE)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MODERNIZARE STRAZI DE INTERES LOCAL IN COMUNA PIELESTI, JUDETUL DOLJ(PROIECTARE SI ExECUTIE)
Serviciile de proiectare vor cuprinde : PT, DDE, Documentatie pentru obtinere CU Documentatii pentru obtinere avize, Documentatie pentru obtinere AC
Valoarea estimata fara TVA: 7, 521, 478RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 64.800leiGarantie de buna executie :10% din valoarea contractului fara TVA -art 90/HG925
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Forma juridica pe care trebuie sa o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului (CUI), in copie legalizata.
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor, din care rezulta :
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;
b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2008 si 31.12.2009 cu viza organelor competente.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
2.Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani (respectiv 2007, 2008, 2009), completare Formular nr. 3 .Cerinta minima:
? Cifra media anuala de afaceri pe perioada 2007, 2008, 2009 inclusiv: valoare minima impusa: 7.000.000 RON, respectiv 1.667.447 Euro.
3.Lichiditate generala: 100%
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lichidate - 100 %Cifra de afaceri- valoare minima - 7.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrarisimilare executate in ultimii 5 ani. Se va prezenta fisa de informatii privind experienta similara - indeplinirea si finalizarea, in ultimii 5 ani, a unui contract care a avut ca obiect executia delucrari de modernizare strazi in valoare de minim 3.560.000 lei, fara TVA, respectiv883.724Euro.
? Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Realizareaunui contract care a avut ca obiect servicii de proiectare de modernizare strazi in valoare de minim 70.000 lei, fara TVA, respectiv16.393Euro.
Resurse tehniceCerinta minima obligatorie : Ofertantul va face dovada ca detine (in proprietate sau in chirie) urmatoarele utilajele necesare finalizarii lucrarilor- centrala de beton semiautomatizata 21-40 mc/ora ;
- buldozer
- compactor pentru terasamente
- cilindru compactor pentru asfalt
- autogudronator- repartizator de asfalt
- autocisterna
- perie mecanica
- automacara
- incarcator frontal
- autogreder
- statie producere mixturi asfaltice (min.60 tone/ora)- laborator de gradul II atestat de incercari pentru produsele puse in opera sau contract de colaborare cu un laborator de gradul II atestat.
Resurse umane:
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului:
-1(unu)responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata-1(unu)responsabil cu calitatea atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata
- coordonator lucrari inginer CFDP cu vechime minima de 10 ani in domeniu;
-sef punct de lucru inginer CFDP cu vechime minima de 5 ani;
- manager de mediu atestat
- verificator de proiecte atestast in domeniul serviciului ce urmeaza a fi executat- 2 ingineri CFDP- proiectanti cu vechime de min. 3 ani in domeniu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2010 12:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Pielesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii Primariei Pielesti, reprezentantii Consiliului Judetean Dolj.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Bucuresti, strada Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL DOLJ - SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  Craiova, strada Brestei nr 12, Localitatea:  craiova, Cod postal:  200420, Romania, Tel. 0251418612, Fax:  0251419851
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Pielesti
Adresa postala:  Str. Gheorghita Geolgau, Nr. 188, Localitatea:  Pielesti, Cod postal:  207450, Romania, Tel. 0251/459.545, Email:  [email protected], Fax:  0251/459.545
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2010 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer