Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare strazi (drumuri satesti) in com. Ivesti, jud. Vaslui; Modernizarea caminului cultural "Georgeta Ioan"-com. Ivesti, jud. Vaslui; Construire centru de asistenta copii dupa programul scolar, com. Ivesti, jud. Vaslui; Achizitionarea de costume pop


Anunt de participare numarul 107216/06.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA IVESTI
Adresa postala:  COMUNA IVESTI, JUDETUL VASLUI, Localitatea:  Ivesti, Cod postal:  737320, Romania, Punct(e) de contact:  Bursa Romana de Marfuri Terminal Iasi, Tel. 0332/408304, Email:  [email protected], Fax:  0332/402539, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare strazi (drumuri satesti) in com. Ivesti, jud. Vaslui; Modernizarea caminului cultural "Georgeta Ioan"-com. Ivesti, jud. Vaslui; Construire centru de asistenta copii dupa programul scolar, com. Ivesti, jud. Vaslui; Achizitionarea de costume populare si instrumente muzicale in vederea promovarii ansamblului folcloric "Rapsozii Ivestilor", com. Ivesti, jud. Vaslui; Achizitionarea de utilaje si echipamente pentru serviciul public local - pentru deszapezire, intretinere drumuri si spatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Ivesti, jud. Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie, Executie, pentru : Modernizare strazi (drumuri satesti) in com. Ivesti, jud. Vaslui;Modernizarea caminului cultural "Georgeta Ioan"-com. Ivesti, jud. Vaslui;3. Construire centru de asistenta copii dupa programul scolar, com. Ivesti, jud. Vaslui;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45215221-2-Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
71221000-3-Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii, Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru proiectul integrat: Modernizare strazi (drumuri satesti) in com. Ivesti, jud. Vaslui; Modernizarea caminului cultural "Georgeta Ioan"-com. Ivesti, jud. Vaslui; Construire centru de asistenta copii dupa programul scolar, com. Ivesti, jud. Vaslui; Achizitionarea de costume populare si instrumente muzicale in vederea promovarii ansamblului folcloric "Rapsozii Ivestilor", com. Ivesti, jud. Vaslui; Achizitionarea de utilaje si echipamente pentru serviciul public local - pentru deszapezire, intretinere drumuri si spatii verzi, com. Ivesti, jud. Vaslui
Valoarea estimata fara TVA: 8, 972, 457RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie de 140.000 lei.Garantia de buna executie este 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri F.E.A.D.R. prin programul P.N.D.R. Romania Masura 3.2.2.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local si de stat- Certificat constatator, de la Oficiul Registrului Comertului
- Certificatul de inregistrare si codul unic, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, in copie.- Cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente - in original sau copie legalizata.
Pentru persoane fizice romane:
- autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie)
Pentru persoane fizice/juridice straine:
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil.
- Nivelul cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii trei ani.
- Cash Flow pentru finantarea serviciilor/lucrarii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, Se va prezenta copie dupa Bilantul contabil al ofertantilor principali, precum si al asociatilorCifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani minima solicitata17.000.000 Lei .ocumente emise de institutii financiare prin care se va face dovada ca ofertantul detine sau are acces la resurse pentru a asigura finantarea contractului, in valoare de minim 1.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista a principalelor servicii si lucrari similare (Consultanta, Elaborare Proiect tehnic pentru investitii de aceeasi natura , respectiv: Modernizare drumuri, Construire cladiri civile) incepute si finalizate, continand valori, perioade de prestare, beneficiari.-Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii ? in original;
-Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele, resursele tehnice pe care operatorul economic le va disponibiliza pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ? in original;
-Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii/lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora;
-Declaratie pe propria raspundere privind insusirea conditiilor contractuale;
-Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii pe parcursul indeplinirii contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani, unul sau mai multe contracte similare pentru: -Infiintare/Modernizare drumuri - minim 120.000 lei-Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin un contract de proiectare: Constructie civila - modernizare-Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de proiectare: Elaborare Proiect tehnic -Constructie civila - nouaExecutarea si finalizareain ultimii 5 ani : -minim 1 lucrare similara de reabilitare drumuri =7.000.000 lei .-minim 1 lucrare similara de constructii civile = 800.000 lei fara TVADovada ca pentru acest contract va dispune de personal specializat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2010 10:00
Locul: Sediul BRM Iasi, Calea Chisinaului , nr.27, Judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de atribuire, persoane juridice/fizice imputernicite de ofertanti alte persoanejuridice/fizice ce indeplinesc calitatea de invitati sau observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National de Dezvoltare Rurala Romania = Masura 3.2.2.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Caietul de sarcini, memoriile tehnice, listele cu cantitati de lucrari si plansele nu vor fi postate in SEAP.Potentialii ofertanti, vor putea ridicagratuit documentele mai sus mentionate de la sediul autoritatii contractante , pe formatelectronic sau in format fizic pe hartie.Pentru a preantampina evantuale neplaceri , cu cel putin o zi inainte de ridicarea documentatiei , ofertantulva instiinta, in scris, autoritatea contractanta cu privire la intentia sa. Acesta este o masura de prevedere din partea autoritatii contractante, pentru a se asigura ca un angajat al sau , va fi prezent in sediu pentru a inmana documentatia solicitata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  Str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232 260600, Email:  [email protected], Fax:  0232 255907, Adresa internet (URL):  www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr. 6 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria com. Ivesti, jud. Vaslui, Punct de contact: BRM Terminal Iasi
Adresa postala:  COMUNA IVESTI, JUDETUL VASLUI , Localitatea: IVESTI, Localitatea:  IVESTI, Cod postal:  737320, Romania, Tel. 0332/408304, Email:  [email protected], Fax:  0332/402539, Adresa internet (URL):  www.brm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2010 16:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer