Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - modernizare strazi in com. Bolintin Deal si satul Mihai Voda


Anunt de participare numarul 82093/15.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOLINTIN DEAL
Adresa postala: com. Bolintin Deal, str. Muncii, nr.18, Localitatea: Bolintin-Deal, Cod postal: 087015, Romania, Punct(e) de contact: manolache rada, Tel.0246273074, Email: [email protected], Fax: 0246273074, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
modernizare strazi in com. Bolintin Deal si satul Mihai Voda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: com. Bolintin Deal, jud. Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea proiectelor de executie fazele PT+DE;Asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului pe toata durata executiei lucrarilor;Realizarea lucrarilor de modernizare drumuri in concordanta cu prevederile priectului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
45233000-9-Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati: minim 1 strazi, autoritatea contractanta avand dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare, de la castigatorul procedurii intr-un interval ce nu poate depasi trei ani , in limita valorii estimate de :25.210.000 lei ron fara t.v.a
Valoarea estimata fara TVA: 25, 210, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
lucr.simi conf. art.122 lit.j)dinOUG34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 08.09.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoare de garantie bancara pentru participare-Cuantumul garantiei de participare 10.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri guvernamentale, fonduri europene, credite interne si externe, precum si msurse proprii interne constituite la nivelul bugetului local-plata prin trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie eligibilitate; declaratie neincadrare in art. 181/OUG34/2006;calitatea participantului la procedura;certificat de atestare fiscala(emis deDGFP)original sau copie legalizata;certificat privind impozitele locale pentru persoanele juridice(emis de primarie, original sau copie legalizata);certificat emis de O.R.C(original sau copie legalizata);lipsa domeniului de activitate "lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor" din domeniile decarate la O.R.C de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala descalifica candidatul sau asocierea
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani min.25000000ron, respectiv 5947283 euro(1euro=4, 2036lei din data de 6.07 2009, curs B.N.R);se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008), valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de B.N.R pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul2006:1euro=3, 52: Anul2007:1euro=3, 33;Anul2008:1euro=3, 68;b)bilantul contabil, vizat si inregistratde organele competente la 31.12.2008 copie legalizata;Contractantul trebuie sa faca dovada bonitatii si a capacitatii financiare de a prelua noi lucrariprezentand situatia financiara intocmita pe baza datelor din BILANTUL CONTABIL la 31.12.2008 si anume: lichiditate generala mai mare decat100%;solvabilitate patrimoniala mai mare decat 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani, a unui contract de natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului cu o valoare de cel putin 2550000 lei fara TVA,
- Recomandari din partea altor beneficiari/clienti 3 recomandari,
- Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului,
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere,
- Autoritatea contractanta solicita, asigurarea de catre ofertant a unui responsabil tehnic cu executia , a unui responsabilcu controlul tehnic decalitate care sa fie atestati in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executataprecum si un manager de calitate si un manager de mediu atestati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.08.2009 13:00
Locul: sediul primariei comunei bolintin deal str. muncii nr.18 judetul giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): - Fonduri guvernamentale, fonduri europene, credite interne si externe, precum si surse proprii interne constituite la nivelul bugetului local- plata prin trezorerie
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNational de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS nr. 6 sect. 3 BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea De Apel Giurgiu
Adresa postala: Adresa: str. Portului nr. 13, Giurgiu, jud. Giurgiu, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria com. Bolintin Deal
Adresa postala: str. b.dul muncii nr.18, Localitatea: BOLINTIN-DEAL, Cod postal: 087015, Romania, Tel.0246273074, Fax: 0246273074
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2009 14:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer