Licitatie Publica - Modernizare strazi in comuna Paltin, judetul Vrancea
Anunt de participare numarul 88535/14.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PALTIN (PRIMARIA COMUNEI PALTIN)
Adresa postala: SAT PALTIN, COMUNA PALTIN, Localitatea: Paltin, Cod postal: 627240, Romania, Punct(e) de contact: IONEL GHIORGHITA, Tel.0237674300, 0237674111, Email: [email protected], Fax: 0237674300, Adresa internet (URL): www.paltinvninfoprimarie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare strazi in comuna Paltin, judetulVrancea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA PALTIN
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE MODERNIZARE STRAZI, COMUNA PALTIN, JUD. VRANCEA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXECUTIE SI PROIECTARE LUCRARI MODERNIZARE STRAZI
Valoarea estimata fara TVA: 6, 760, 520RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-GARANTIA DE PARTICIPARE IN SUMA DE 82000 LEI;
-GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
AGENTI CARE AU OBIECTUL DE ACTIVITATE SOLICITAT, ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-FORMULARUL 12A-Declaratii privind eligibilitatea; FORMULARUL 12B- Declaratii privindneincadrarea in prevederile art.181; FORMULARUL 12C - Declaratii privindcalitatea de participant la procedura;
-CERTIFICAT CONSTATOR OFICIUL REGISTRUL COMERTULUI (original sau copie legalizata);
-CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PRIMARIE SI DIRECTIA DE FINANTE (original sau copie legalizata);
-CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA (copie);
-Statutul/actulconstitutiv (contract de societate sau statutul) in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-BILANT CONTABIL LA 31.12.2008, 31.12.2007, 31.12.2006 vizate si inregistrate la organele competente (copii);
-FORMULARUL 2 - INFORMATII GENERALE;
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani este : - pentru proiectare: 900.000 lei- pentru executie :12.600.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formular 12F- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
-Formular 12E - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;
-Formular 12 H - Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe si dotari pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze prentru indeplinirea corespunzatoare a contarctului;
- Formular 12 I - Declaratie care contine Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului;
-Formular 12G - Informatii privind subcontractantii;
-Informatii privind asocierea;
-Copie certificat care atesta implementarea sistemului de calitate pentru tipul de lucrare supus licitatiei (SR EN ISO 9000 sau echivalent);
-Copie certificat care atesta ca operatorul economic respecta standardele de protectie a mediului (SR EN ISO 14001/2004 sau echivalent);
-Copie certificat care atesta ca operatorul economic respecta standardele de protectie a muncii si securitatii ocupationale (OHASAS 18001/2008 sau echivalent)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima EXECUTIE LUCRARI: indeplinirea in ultimii 5 ani a unor contracte de lucrari similare receptionate (lucrari de drumuri :45233140-2), care insumate au valoare cumulata de 6.300.000 lei fara TVA;Cerinta minima PROIECTARE: -Informatii personal angajat (2 ingineri specialitatea CFDP, 1 inginer geolog, 1 topometrist)Cerinta minima EXECUTIE LUCRARI: -Informatii personal angajat (minim 30 anagajati, asigurarea cu coordonator de proiect, responsabil tehnic cu executia si responsabil tehnic cu controlul calitatii).-Coordonator proiect, inginer specialitatea constructii, experienta minima in lucrari de constructii de 15 ani.-Responsabil tehnic cu executia RTE atestat in domeniile drumuri si poduri.-Responsabil tehnic cu controlul calitatii CQ atestat in domeniile drumuri si poduri.Se vor prezenta CV-urile personalului de conducere, a responsabilului tehnic cu executia, a responsabilului cu calitatea si a altor persoane responsabile direct in indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul lucrarilor ofertate
70%
Descriere:
2.
Durata de garantie a lucrarilor
15%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2009 10:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI PALTIN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR CARE VOR PREZENTA IMPUTERNICIRE SI COPIE DUPA BULETIN. REPREZENTANTI UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
VI.3) Alte informatii
INTRUCAT DIN MOTIVE TEHNICE DOCUMENTATIA TEHNICA NU POATE FI POSTATA IN SEAP, ACEASTA SE VA RIDICA NUMAI DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE IN URMA UNEI SCRISORI DE INTENTIE (CONFORM O.U.G 19/2009 ART. 2, PCT. 5, ALIN. 2)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL GALATI
Adresa postala: STR. BRAILEI, NR 153, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800319, Romania, Tel.0236460227, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL PALTIN
Adresa postala: COMUNA PALTIN, Localitatea: PALTIN, Cod postal: 627240, Romania, Tel.0237/674111, Email: [email protected], Fax: 0237/674300
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2009 17:40