Licitatie Publica - Modernizare strazi in localitatile Lugasu de Sus si Urvind, comuna Lugasu de Jos, judetul Bihor,
Anunt de participare numarul 26013/31.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LUGASU DE JOS
Adresa postala: LUGASU DE JOS NR 177, Localitatea: Lugasu de Jos, Cod postal: 417315, Romania, Punct(e) de contact: GAVRIL BIRIS, Tel.0259346336, Email: [email protected], Fax: 0259346336
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare strazi in localitatile Lugasu de Sus si Urvind, comuna Lugasu de Jos, judetul Bihor,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Lugasu de Jos
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executantul se obliga sa execute, sa finalizeze si sa intretina pentru: 1. servicii de proiectare faza PT ( proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatii avize, autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata implementarii proiectului)si pentru 2. executielucrari pentru obiectivul Modernizare strazi in localitatile Lugasu de Sus si Urvind, comuna Lugasu de Jos, judetul Bihor,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 3, 345, 059RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant de particip este de 30.000 lei., se va constitui prin scrisoare de garantie bancara. Garantie de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program finantat prin programul SAPARD, Masura 2.1 Dezvoltarea si imbunatatirea infrastructurii rurale .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONFORM PREVEDERILOR ART 44 DIN OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de ORC; declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 si art.180 din OUG 34/2006 si circulara nr.171/2007, emisa de APDRP;certificat emis de catre DGFP si certificatemis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugete; actele trebuie sa fie in termen de valabilitate la depunerea ofertelor, alte acte necesare si clarificari sunt precizate in fisa de date a achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lichid generala pe ultimul an sa fie mai mare de 100%;Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani;Solvab.patrim. pe ultimul an sa fie mai mare de 30%;
Cifra de afaceri medie va fi de cel putin 2.500.000 euroResursele financiare proprii alocate executarii proiectului si/sau sumaluatacredit trebuie sa depaseasca 35% din valoarea ofertei depuse, in RON si sa fie exclusiv destinate Consiliului Local Lugasu de Jos.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru servicii de proiectare faza PT minim 3 lucrari similare(cod CPV 74232250-1) pe ultimi 3 ani a caror val cumul sa fie decel putin 11.000 Euro;pentru executie minim 3 lucrari similare(cod CPV 45233120-6) pe ultimi 5 ani, a caror val cumul sa fie cel putin una 523.322 Euro.RTE cu atestat MTCT, responsabilul CQ, trebuie sa aiba cel putin 3 ani experienta in lucrari de infras si sa probeze calificarile necesare.Declaratie referitoare la utilajele, echipamentele destinate realizarii lucrarii. SR EN ISO 9001 si 14001 Alte acte necesare si clarificari sunt precizate in fisa de date a achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C 2.111560500177 din 18.08.2006
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria Primariei comunei Lugasu de Jos, judetul Bihor; cont nr. RO 32 TREZ 08121360250xxxxx deschis la trezoreria Alesd
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2007 12:00
Locul: loc. Lugasu de Jos Primaria comuneiLugasu de Jos, str. Principala nr.177, judetul Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- conform art. 272 alineatul 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comuneiLugasu de Jos.
Adresa postala: str.Principala nr. 177, Localitatea: Lugasu de Jos, Cod postal: 417315, Romania, Tel.0259 /346336, Email: [email protected], Fax: 0259 /346336
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2007 14:36