Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare strazi in Municipiul Targu Mures in cadrul proiectului de finantare prin Programul Operational Regional 2007-2013


Anunt de participare numarul 81879/10.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Adresa postala: Piata Victoriei nr.3, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Maria-Magdalena Grama, Tel.0265-268330, Email: [email protected], Fax: 0365-801856, Adresa internet (URL): www.tirgumures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare strazi in Municipiul Targu Mures in cadrul proiectului de finantare prin Programul Operational Regional 2007-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Tg.Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de modernizare a strazilor care preiau fluxurile de trafic din zonele functionale si le dirijeaza catre magistrale.Realizarea acestui proiect se incadreaza in domeniul major de internventie al axei 2 Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane inclusiv constructia / reabilitarea soselelor de centura .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45233121-3-Lucrari de constructii de drumuri principale (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
45233251-3-Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de modernizare a strazilor
Valoarea estimata fara TVA: 43, 320, 890RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 264.298, 6 lei pentru LOTUL I; 346.370, 6 lei pentru LOTUL II; 255.748, 6 lei pentru LOTUL IIIgarantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul de finantare nr. 311/15.05.2009 incheiat cu Ministerul Dezvoltarii Regionale si a Locuintei prin Agentia pentru Dezvoltare Regionala Centru , Programul Operational Regional 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006. (se va completa Declaratia privind eligibilitatea, declaratia privind inexistenta starii de faliment, sa aiba indeplinite obligatiile exigibile de plata catre Bugetul consolidat de Stat si catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, prezentand in acest sens certificate constatatoare eliberate de institutiile abilitate, eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani cu valoare egala sau mai mare de 39.644.790 lei pentru LOTUL I; 51.955.590 lei pentru LOTUL II; 38.362.290 lei pentru LOTUL III.
-Lichiditatea generala - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima caacest indicator raportat pentru anul 2008 sa fie mai mare sau egal cu 100 % .
- Solvabilitatea patrimoniala - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca acest indicator raportat pentru anul 2008 safie mai mare sau egal cu 30 % .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara-in vederea depunerii de oferte pentru LOTUL I autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima finalizarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 5 ani a cel putin a unui contract de lucrari si activitati similare constand in lucrari de drumuri si/sau de reinoire a imbracamintii rutiere (cod C.P.V. 45233140-2 , 45233251-3 ) cu valoare egala sau mai mare decat 3.964.479 lei fara T.V.A reprezentand941.681, 47 euro.- in vederea depunerii de oferte pentru LOTUL II autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima finalizarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 5 ani a cel putin a unui contract de lucrari si activitati similare constand in lucrari de drumuri si/sau de reinoire a imbracamintii rutiere ( cod C.P.V. 45233140-2 , 45233251-3 ) cu valoare egala sau mai mare decat 5.195.559 lei fara T.V.A reprezentand1.234.099, 52 euro.- in vederea depunerii de oferte pentru LOTUL IIIautoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima finalizarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 5 ani a cel putin a unui contract de lucrari si activitati similare constand in lucrari de drumuri si/sau de reinoire a imbracamintii rutiere ( cod C.P.V. 45233140-2 , 45233251-3 ) cu valoare egala sau mai mare decat 3.836.229 lei fara T.V.A reprezentand 911.218, 28 euro;
-Certificarea si avizarea activitatii conform normelor legale in vigoare.Autoritatea contractanta stabileste ca si conditie minima ca ofertantul sa detina urmatoarele certificari : -Certificarea ISO 9001 sau echivalent privind standardele de asigurare a calitatii pentru lucrari in constructii de drumuri.
-Certificarea ISO 14001 sau echivalent , privind managementul mediului.
-Certificarea ISO 18001 sau echivalentprivind managementul pentru securitatea in munca.
-Certificarea societatii Q MARK sau echivalent privind calitatea certificarii .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2009 10:00
Locul: Municipiul Tirgu-Mures, P-ta Victoriei nr. 3, camera 45
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorii societatilor ofertante si/sau reprezentanti imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul de finantare nr. 311/15.05.2009 incheiat cu Ministerul Dezvoltarii Regionale si a Locuintei prin Agentia pentru Dezvoltare Regionala Centru , Programul Operational Regional 2007-2013
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere ca documentatia aferenta acestei proceduri ( planse si liste de cantitati, aproximativ 600 pagini) nu poate fi atasata in format electronic anuntului de participare datorita volumului foarte mare al acesteia, aceasta se va ridica gratuit de la sediul Primariei Tirgu-Mures camera 85, dar se anexeaza prezentului anunt fisa de date a achizitiei, formularele si proiectul de contract.Orice operator economic interesat trebuie sa transmita la nr.de fax- 0365-801856 o scrisoare de interes aferenta acestei proceduri de achizitie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021- 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tirgu-Mures
Adresa postala: str.Justitiei nr.1, Localitatea: Tirgu-Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265-263694, Email: [email protected], Fax: 0265-269199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios Administrativ
Adresa postala: P-ta Victoriei nr. 3, Localitatea: Tirgu-Mures, Cod postal: 540026, Romania, Tel.0265-268330, Fax: 0265- 260.813
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2009 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer