Licitatie Publica - MODERNIZARE STRAZI IN ORASUL MAGURELE, JUDETUL ILFOV proiectare si executie
Anunt de participare numarul 87184/24.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL MAGURELE
Adresa postala: STR. Calugareni nr. 4, MAGURELE, Localitatea: Magurele, Cod postal: 077125, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA COSTIN, Tel.4574125, 4574091, Email: [email protected], Fax: 4574165, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZARE STRAZI IN ORASUL MAGURELE, JUDETUL ILFOV proiectare si executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: orasul Magurele, judet Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Din cauza traficului rutier zilnic, strazile din orasul Magurele sunt supuse uzurii permanente. De aceea, ca proprietar, Primaria orasului Magurele are obligatia asumata de aducere permanenta la parametrii functionali a strazilor de pe raza sa de activitate.
Strazile au defectiuni ale imbracamintii si structurii rutiere. Ca defectiuni ale imbracamintii rutiere sunt: suprafete incretite, suprafete plombate, iar ca defectiuni ale structurii rutiere: fisuri, crapaturi, si gropi. In principal obiectivul investitiei este de refacere (acolo unde este cazul a infrastructurii drumului) si (in totalitate) a suprastructurii drumului. Scopul contractului este de a beneficia de servicii de proiectare si executia lucrarilor prezentate mai sus.
Modernizarea drumurilor va contribui la fluidizarea traficului, reducerea timpului de transport, eliminarea blocajelor rutiere si traversarea localitatilor in conditii de siguranta deci la asigurarea unor servicii de transport la standarde europene de siguranta, securitate, calitate si costuri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 10, 877, 227.37RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoarea de participare in cunatum de 200000 ron. Scrisoarea de bunA EXECUTIE IN CUANTUM DE 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor PublicePrezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice LocalePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2006, 2007 si 2008
2.Prezentarea Bilanturilor contabile pentru ultimii 3 ani
3. Dovada prin mijloace agreate de banca opertorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) de cel putin 5.000.000 Lei, pentru o perioada de cel putin 4 luni si care este destinata indeplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 20.000.000 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.
2.Ofertantul trebuie sa prezinte recomandarile/certificatele constatatoare3.Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
4.Prezentarea Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului
5.Prezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umaneISO 9001 sau certificate echivalente
OHSAS 18001 sau certificate echivalente
Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere conform careia operatorul economic se angajeaza sa tina cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii la elaborarea ofertei si sa respecte aceste conditii pe parcursul indeplinirii contractului.
ISO 14001 sau certificate echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani cel putin un contract de natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului cu o valoare de minim 10.000.000 Lei (fara TVA3.Pentru proiectare: Soft de proiectare licentiat: -1 buc;Plotter - 2 buc.;Statie totala - 1 buc.Pentru executie: autobasculante (ITP, RCA, licente conforme si valabile) - 10 buc ;cilindru compactor - 4 buc ;buldoexcavatoare- 1 Buc ;autogredere - 1 buc ;repartizor finisor mixturi asfaltice-1 buc ;statie de mixturi- 1buc ;compactor de pamant - 1 buc ;statie totala -1 buc ;plotter- 1buc ;autogudronator pentru emulsie- 1 buc ;perie mecanica - 1 buc ; masina de marcat - 1 buc4.Coordonator lucrare atestat in domeniul care face obiectul procedurii de achizitie publica, cu o vechime de cel putin 5 ani in domeniu;Manager de calitate - experienta profesionala relevanta in domeniul obiectului contractului pentru categoria constructii rutiere, drumuri si participarea acestora in proiecte similare;Manager de mediu - experienta profesionala relevanta in domeniul obiectului contractului si participarea acestora in proiecte similare;RTE - atestat in domeniul drumurilor cu o experienta profesionala relevanta de minim 5 ani si participarea in lucrari similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
pret
60%
60
Descriere: confrom fisei de date
2.
Durata de executie a lucrarilor
10%
10
Descriere: conform fisei de date
3.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
10%
10
Descriere: conform fisei de date
4.
Durata de elaborare a proiectului tehnic
10%
10
Descriere: conform fisei de date
5.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii si de control al mediului
10%
10
Descriere: conform fisei de date
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiluiul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030225, Romania, Tel.021/319.51.80, Fax: 021/319.51.80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu art. 256^2, alin. (1) lit. b, din O.U.G 34/2006:5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul de achizitii publice
Adresa postala: str. Calugareni, nr. 4., Localitatea: Magurele, Cod postal: 077125, Romania, Tel.0214574091, Email: [email protected], Fax: 0214574504
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2009 13:48