Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Modernizare strazi in sat Viisoara,comuna Viisoara,judetul Vaslui"


Anunt de participare numarul 64656/24.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VIISOARA (PRIMARIACOMUNEIVIISOARA)
Adresa postala: COMUNAVIISOARA, JUDETUL VASLUI, Localitatea: Viisoara, Cod postal: 737575, Romania, Punct(e) de contact: VALERIU COSTEA-MANOLE, Tel.0235433011, Email: [email protected], Fax: 0235433060, Adresa internet (URL): www.primariaviisoara.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Modernizare strazi in sat Viisoara, comuna Viisoara, judetul Vaslui"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: LOcalitatea Viisoara, comuna Viisoara, judetul Vaslui.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de proiectare si executie pentru modernizarea a patru strazi in sat Viisoara, comuna Viisoara, judetul Vaslui.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de drumuri si poduri.Proiectare si executie pentru modernizarea a patru strazi in sat Viisoara, comuna Viisoara, judetul Vaslui, in lungime totala de 3566 m
Valoarea estimata fara TVA: 4, 960, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Constituirea garantiei de participare cu Scrisoare de garantie bancara sau fila CEC, in valoare totala de 40.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
De la bugetul locale pe seama transferurilor din bugetul de stat conform Notei de fundamentare aprobata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006.Certificare fiscale privind plata obligatiilor catre bugete-BS, BASFS, BL. Certificat de inregistrare la ORC.Certificat constatator emis de ORC.Actul constitutiv.Certificat de inregistrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Infomatii generale despre firma.
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani.
Declaratie pe proprie raspundere pentru insusirea clauzelor contractuale din documentatie de atribuire.
Lichiditatea generala a firmei.
Solvabilitatea patrimoniala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CA-10.000.000, Lichiditate-mai mare de 30%, Solvabilitatea-mai mare de 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lucrarile similare executate in ultimii 5 ani.Dovada dispunerii de cel putin un inginer proiectant.Recomandari din partea beneficiarilor de lucrari similare.Declaratie cu informatii privind dotarile specifice.Declaratie privind personalul angajat-toate categoriile.Dosarulde prezentare a sistemuluipropriu de conducere si asigurare a calitatii lucrarilor ce fac obiectul achizitiei.Certificate de atestare tehnica a societatii. Prezentari pentru persoana responsabila cu contractul, responsabilul tehnic cu lucrarile, proiectantul;autorizari ale acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Propunerea financiara
55%
Descriere:
2.
Programul calitate-sistem de calitate
40%
Descriere:
3.
Perioada de executie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu numerar de la sediul autoritatii contractante sau in contul de trezorerie al acesteia.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2008 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2008 08:30
Locul: La sediul Primariei Viisoara, localitatea Viisoara, judetul Vaslui.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare aContestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoles, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: str. Anastasie Panu, nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700023, Romania, Tel.0232.217808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Primariei Viisoara
Adresa postala: sat Viisoara, comuna Viisoara, judetul Vaslui, Localitatea: Viisoara, Cod postal: 737575, Romania, Tel.0235433011, Email: [email protected], Fax: 0235433060, Adresa internet (URL): www.primariaviisoara.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2008 18:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer