Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare strazi in vederea fluidizarii traficului de acces intre zone rezidentiale si functionale din municipiul Oradea


Anunt de participare numarul 87565/29.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Kocsis, Tel.0259.437000, int.230, Email: [email protected], Fax: 0259.440746, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Oradea
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, cam. 23, parter, Serviciul Relatii cu Publicul, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Demian, Tel.0259-437000, int.174
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare strazi in vederea fluidizarii traficului de acces intre zone rezidentiale si functionale din municipiul Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia unor lucrari de modernizare si reabilitare la mai multe strazi din municipiul Oradea conform caietului de sarcini, necesare pentru fluidizarea traficului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45233161-5-Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-lucrari de modernizare sau reabilitare strazi din localitati urbane
Valoarea estimata fara TVA: 19, 560, 680RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.11.2009 pana la 29.07.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-Garantie de participare: 200.000Ron;
-Garantie de buna executie :5% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Programul Operational Regional 2007-2013;
-bugetul local;
-bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea;
- Cazier fiscal al ofertantului emis de Directia Generala a Finantelor Publice pentru persoane fizice/juridice-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. din O.U.G. nr. 34/2006;
-Certif. constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetului local.
-Certif. constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat;
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
-Certificat constatator emis de ORC;
-Certificat de inregistrare (CUI)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale;
-bilant contabilinsotit de contul de profit si pierdere la data de 31.12.2008, 31.12.2007, 31.12.2006;
-documente edificatoare din care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea lucrarilor. Se vor prezenta documente de sustinere financiara emise de institutii bancare prin care ofertantul demonstreaza ca are acces sau ca are disponibile resursele reale negrevate de datorii, care sa poata fi folosite pentru indeplinirea obiectului contractului, linii de credite confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente, evidentiate printr-uncashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 6 lunicu un disponibil de 6.000.000 lei , respectiv 1.406.536 euro, si separat de alte angajamente pe care le are cu alte contracte;
-lista contractelor, angajamentelor aflate in derulare in momentul deschiderii ofertelor cu precizarea valorilor, termenelor de finalizare si a beneficiarilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Valoarea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani (anul 2008, 2007, 2006) sa fie de minim 39.000.000 lei respectiv 9.142.482 euro;
-cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 6 lunicu un disponibil de6.000.000 lei , respectiv 1.406.536 euro si separat de alte angajamente pe care le are cu alte contracte;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
-copiile celor 3 contracte finalizate, insotite deprocese verbale de receptie si recomandari de buna executie de la beneficiari;
-Decl. privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al personalului de conducere in ultimii 3 ani;
-Decl. cu informatii privind asigurarea personalului de specialitate pentru realizarea contractului;
-Decl. cu personalul muncitor;
-Documente referitoare la studiile, pregatirea , calificarea si experienta personalului;
-Certificat de atestare de la Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania, sau echivalent;
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru realizarea contractului;
-Certificate de conformitate pentru tipurile de mixturi asfaltice, tipurile de emulsie cationica si tipurile de betoane ce vor fi utilizate in oferta;
-Informatii privind subcontractantii si asociatii;
-Declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca;
-CertificatISO 9001:200 sau 9001/2008 pentru lucrari de drumuri sau, certif. echivalent;
-Certificat SR EN ISO 14001:2005(ISO14001:2004)pentru lucrari de drumuri sau , certif. echivalent;
-Certificat OHSAS 18001:1999 pentru lucrari de drumuri sau, certif. echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- minim 3 contracte de lucrari similare, constand in lucrari de modernizare sau reabilitare strazi din localitati urbane si a caror valoare insumata sa fie de minim 10.000.000 lei, respectiv 2.344.226 euro;
-Personal minim solicitat in fisa de date;
-Dotari, utilaje, echipamente minim solicitate in fisa de date
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
durata de garantare a lucrarilor
10%
Descriere:
3.
propunerea tehnica
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2009 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2009 11:00
Locul: sediul Primariei municipiului Oradea, sala Mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Parcul Traian nr.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.+4(0259)426881, Fax: +4(0259)415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-5 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Oradea, Serviciul Juridic
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259-437000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2009 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer