Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare strazi locale sat Iasi-Gorj, comuna Dragutesti


Anunt de participare numarul 10523/19.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DRAGUTESTI
Adresa postala: SAT DRAGUTESTI COMUNA DRAGUTESTI, JUDETUL GORJ COD POSTAL217225, Localitatea: Dragutesti, Cod postal: 217225, Romania, Punct(e) de contact: ION COVRIG, Tel.0253227625, Email: [email protected], Fax: 0253227543, Adresa internet (URL): www.primariadragutesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare strazi locale sat Iasi-Gorj, comuna Dragutesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sat Iasi-Gorj, comuna Dragutesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia de lucrari in vederea modernizarii strazilor locale din satul Iasi-Gorj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.1)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizarea a aproximativ 4 Km strazi locale in satul Iasi-Gorj.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.06.2007 pana la 14.09.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 8000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratie privind eligibilitatea;b)declaratie privind neincadrarea in art 181.,
c) Certificat emis de ORC de pe langa Tribunal - documente care atesta inregistrarea si din care rezulta ca oifertantul nu este in stare de faliment ori lichidare.
d) cazier judiciar
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluidin ultimii 3 ani. Cifra medie de afaceritrebuie sa fie de min 2000000 lei, bilanturi 2004-2006 vizatesi inregistrate de organele competente.
Certificate constatatoare privind privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor la 31-03-2007.(DGFP si Primarie)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele lucrari efectuate in ultimii 5 ani, cu cel putino lucrare similara, certificat ISO 9001-9002, dotari cu personal precum si dotarea tehnica a operatorului economic, dosar privind sistemul de asigurare al calitatii, informatii cu privire la subcontractanti si specializarea acestora, precum si informatii cu privire la asociati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2043
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria autoritatii contractante - Primaria Dragutesti, sat Dragutesti, comuna Dragutesti, jud. Gorj
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2007 16:00
Locul: Sala de sedinte , Primaria Dragutesti, sat Dragutesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de licitatii precum si reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, COD POSTAL 030084, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
Primaria Dragutesti
Adresa postala: satDragutesti, Localitatea: Dragutesti, Cod postal: 217225, Romania, Tel.0253227625, Email: [email protected], Fax: 0253227543, Adresa internet (URL): www.primariadragutesti.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostiinta, de catre contestatar, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Dragutesti
Adresa postala: sat Dragutesti, Localitatea: Dragutesti, Cod postal: 217225, Romania, Tel.0253227625, Email: [email protected], Fax: 0253227543, Adresa internet (URL): www.primariadragutesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2007 17:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer