Licitatie Publica - Modernizare strazi: Nicolae Iorga, Radu Stanca si Tudor Vladimirescu , Municipiul Sebes.
Anunt de participare numarul 118015/28.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sebes
Adresa postala: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Beches, Tel. 0258731004, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0258734187, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare strazi: Nicolae Iorga, Radu Stanca si Tudor Vladimirescu , Municipiul Sebes.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Sebes
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia obiectivului de investitii Modernizare strazi: Nicolae Iorga, Radu Stanca si Tudor Vladimirescu , Municipiul Sebes.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 344, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
35 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de 45.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
completarea si prezentarea Formular nr. 1 - ?Declaratie privind eligibilitatea?, Declaratie pe propria raspundere a ofertantului completata in conformitate cu Formular nr. 2, - , , Declaratia privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006?, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor sii contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice); Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale.
Certificat constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare fiscala CUI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se completeaza siFormular nr. 3 - , , Declaratia privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009).Cifra mediede afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de min 4.500.000 lei. Formular nr. 17 Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici (daca ecazul ) .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Formularul nr. 4P ?Declaratie privind lista principalelor serviciiprestate in ultimii 3 ani? + Anexa 1 la Formularul nr. 4P, Formularul nr. 4L ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? + Anexa 1 la Formularul nr. 4L.
Formlar 18, - Angajament privind sustinereatehnica si profesionala (daca este cazul), Formular 18 A- Angajament privind sustinerea pentru experienta similara, daca este cazul.Formularul 5 EL ? Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani pentru cerinta experienta similara siFormularul 5 EP ? Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani pentru cerinta experienta similara;Formular 5 L-Experienta similara pentru lucrari si Formular 5 P-Experienta similara pentru proiectare.
Formular6 -Declaratie privind efectivele mediianuale alepersonalui angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani. Anexa 1 la Formular 6- Declaratie privind personalul resp. direct de indeplinirea contractului. Formular 9- Informatii privind partea din contract pe care operatoruleconomic intentioneaza sa o subcontracteze, Formular 10 ? Acord de asociere . Formular 19- Declaratie pe propria raspundere privind subcontractarea. Formular nr.23 ? certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Formular 19-Declaratie pe propria raspundere privind subcontractarea.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune depersonalul resp. minim solicitat pentru indeplinirea contractului:
a)PROIECTARE:
1.ing. in spec. instalatii in constructii:
2.ing. in spec. drumuri :
3.spec. verificator in domeniul infrastructurii de transport rutier.
4.spec. verificatoratestat in domeniul instalatii.b) EXECUTIE1. ing. in spec. drumuri/coordonatorul lucrarii2.ing. in spec. inst. in constructii.3.Resp. tehnic cu executia atestat in domeniul constr. edilit. si de gospodarire comunala.
4.Resp. tehnic cu executia atestat in domeniul constr. rutiere drumuri:
5. Resp. cu controlul tehnic de calitate in constructii,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Finalizarea in ultimii 5 ania minun contract si maxim 3 contracte de executie lucrari in infrastructura de transport rutier, retele de alimentare cu apa si retele de canalizare, cu valoare de minim 2.200.000 lei fara TVA, din care cel putin 1.500.000 lei fara TVA sa reprezinte valoarea lucrarilor executate in domeniul infrastructurii de transport rutier.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9720/22.03.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2011 12:00
Locul: sediul Primariei municipiului Sebes- sala Radu Stanca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Aplel Alba
Adresa postala: str. I.C Bratianu nr 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006 despre act al autoritatii contractante nelegal conform art 256/2 alin 1 lit b.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contencios Juridic si Administratie
Adresa postala: str. Piata Primariei nr.1, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Tel. 0258/731004, Fax: 0258/734187
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2011 14:25