Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?MODERNIZARE STRAZI SI PARCARI IN ZONA CAP LINIE PETRILA ? CAP LINIE LONEA'


Anunt de participare numarul 113613/31.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PETRILA
Adresa postala:  STRADA REPUBLICII NR. 196, Localitatea:  Petrila, Cod postal:  335800, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAELA LANG, Tel. 0254550977, 0254550760, Email:  [email protected], Fax:  0254550977, 0254550760, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?MODERNIZARE STRAZI SI PARCARI IN ZONA CAP LINIE PETRILA ? CAP LINIE LONEA'
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Jud. Hunedoara, OrasulPetrila, zona Cap linie Petrila- Cap de linie Cimpa
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de ?MODERNIZARE STRAZI SI PARCARI IN ZONA CAP LINIE PETRILA ? CAP LINIE LONEA?? (lucrari de modernizare a strazilor si parcarilor)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari de ?MODERNIZARE STRAZI SI PARCARI IN ZONA CAP LINIE PETRILA ? CAP LINIE LONEA?? (lucrari de modernizare a strazilor si parcarilor)
Valoarea estimata fara TVA: 45, 165, 471RON
II.2.2) Optiuni
Da
lucrari similare/aditionale, max 10% din val. ofertei castigatoare, fara TVA.- art 122 lit j
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare la procedura este: 500.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale ale UE, bugetul de stat si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere confirmata prin contract de asociere in forma autentica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Certificat de atestare emis de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania (APDP)
Declaratie referitoare la istoricul litigiilor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara
Bilantul contabil la 30.06.2010 si balanta de verificare la 31.12.2010Informatii privind cifra de afacerideclaratia privind lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media anuala a cifrei de afaceri realizata in ultimii3 ani (2007 ? 2009) trebuie sa fie de minim :90.000.000 Lei.Lichiditate generala = (active circulante / datorii curente) x 100 =100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de experienta similaraRecomandari de la beneficiari
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
Certificat de conformitate produs
Informatii privind masurile de protectia munciiInformatii privind subcontractantiiStandarde de asigurarea calitatiiStandarde de protectia mediuluiStandarde de sanatate si securitate in munca
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, 1 (una) fisa de informatii privind experienta similarapt. 1 contractde minim 45.000.000 lei fara TVA, 3 recomandari, instalatii, utilaje si echipamente tehnice: autogreder, statie betoanerepartizator finisor, statie producere mixturi asfaltice, buldoexcavator, buldozer, cilindru compactor, freza asfalt, incarcator frontal, autobasculanta, minimum doua persoane inginer constructii drumurisi poduri +responsabil tehnic cu executia + responsabil cu calitatea lucrarilor;Certificate de conformitate pentru: - mixturi asfaltice si betoane de ciment, - agregate pentru beton, - agregate pentru amestecuri bituminoaseminim laborator de gradul II autorizat; planul de securitate si protectie a muncii; Dosarulprivind sistemul propriu de conducere si asigurare a calitatii; cetificat ISO 9001:2008 sau echivalent, ISO 14001:2004 sau echivalent; OHSAS 18001:1999 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
95%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de garantie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conform documentatiei de atribuire atasate
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.02.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2011 10:00
Locul: Primaria Petrila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertanti si imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013 Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere? Domeniul major de interventie ?1.1. Planuri integrate de dezvoltare urbana.?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 / 310 4641, Email:  [email protected], Fax:  021 / 310 4642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Alba Iulia - CALE DE ATAC
Adresa postala:  piata IC Bratianu nr.1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258810293, Fax:  0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre unact alautoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Petrila
Adresa postala:  Republicii 196, Localitatea:  Petrila, Cod postal:  335800, Romania, Tel. 0254550760, Email:  [email protected], Fax:  0254550977, Adresa internet (URL):  www.petrila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2010 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer