Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare strazi si reabilitare retele hidroedilitare in orasul Avrig, strada Eroilor.


Anunt de participare numarul 96107/16.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Avrig (Primaria Avrig)
Adresa postala: Avrig, Str. Gheorghe Lazar, Nr. 10, Localitatea: Avrig, Cod postal: 555200, Romania, Punct(e) de contact: Primaria orasului Avrig, Tel.0269523101, In atentia: Compartiment Achizitii Publice: Morariu Daniela, Email: [email protected], Fax: 0269524101, Adresa internet (URL): www.primaria-avrig.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare strazi si reabilitare retele hidroedilitare in orasul Avrig, strada Eroilor.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: str. Eroilor, Avrig, jud. Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se urmareste realizarea modernizarii strazii Eroilor , aceasta consta in lucrari de canalizare, de apa si de drum.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Strada cu doua fire de circulatie, cu lungimea 1028m
Valoarea estimata fara TVA: 3, 722, 426.55RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 40.000 leiCuantumul garantiei de buna executie a lucrarilor este de 10 % din valoarea contractului(fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, vezi caiet de sarcini
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati sau subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice Locale, Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local, Certificat constatator original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului din judetul unde este inregistrat Ofertantul, valabil la data deschiderii ofertelor, Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, Autorizatie de functionare / altele echivalente,
Cazier judiciar al administratorului firmei, respectiv al persoanei care are are functia de director general si sau actionar majoritar.
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Bilant contabil la 31 decembrie pe ultimii 3 ani vizat si inregistrat la organele competente;Balanta de verificare din luna anterioara depunerii oferei semnata si stampilataCompletare Formular nr. 12 Informatii generale cuprinzand cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Declaratie proprie din care sa rezulte faptul ca ofertantul are acces la / dispune de resurse financiare reale negrevate de datorii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: 1.Lista principalelor lucrariin ultimii 5 ani, Formular nr. 3;
2. Informatii privind experienta similara.Formular nr. 13; .3. Se vor prezenta minim 2 recomandari conform Formular nr. 14.4. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale Formular nr. 4 ;5. Se va prezenta personalul cheie propus pentru executarea lucrarii:
- Manager de Proiect - 2 Ingineri drumuri- 2 Ingineri instalatii- Inginer constructii civile si industriale- Inginer cu specialitatea mecanic.
- Manager asigurarea calitatii.
-o persoana autorizata pentru activitati ce privesc ' sanatatea muncii si securitatea operationala a muncii'.
-Responsabil tehnic cu executia (RTE): I, II, IX.
-Responsabil cu calitatea (CQ): 2.2; 6; 7.2; 7.3;
Pentru tot personalul cheie propus se va prezenta declaratie de exclusivitate ( formularul 15 )
6. Se vor prezenta atestate si diplome de calificare precum si CV-uri7. Se vor prezenta contractele de munca vizate de Inspectoratul Teritorial de Munca8. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice Formular nr. 5 .
Dotare minima solicitata :
-Statie de asfalt p
-Trusa de asternere mixture asfaltice;
-Utilaje specifice lucrarilor de drumuri: excavator, buldoexcavator, autogreder, cilindrii compactori;
-Mijloace de transport mixtura asfaltica;
-Masina de pavat;
-Laborator de incercari gr.II- Statie de betoane- Balastiera si cariera sau contracte exclusive9. Se vor prezenta obligatiile contractuale in desfasurare, daca exista10. Declaratie privind obligatiile referitoare la conditiile de munca, 11.Se va prezenta un certificat de atestare pentru Lucrari de drumuri emisa de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri sau similare
- Certificarea sistemului de asigurare a calitatii pentru activitati de constructii ISO 9001:2001 sau similar;
- Planul calitatii pentru executarea lucrarii + procedurile in detaliu.
- Certificarea sistemului de management al mediului ISO 14001:2005 sau similar;
- Certificarea standarduluiISO 18001
-Certificarea standardului SA 8000.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2786/11.03.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2010 12:00
Locul: Primaria orasului Avrig, str. Gheorghe Lazar, nr.10, jud Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantului pe baza de imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului, in conditiile legii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: P-ta. I. C. Bratianu , nr. 1 , ,Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810289, Email: [email protected], Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Primariei orasului Avrig
Adresa postala: str. Gheorghe Lazar nr. 10, jud. Sibiu, Localitatea: Avrig, Cod postal: 555200, Romania, Tel.0269523101, Email: [email protected], Fax: 0269524401, Adresa internet (URL): www.primaria-avrig.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2010 08:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer