Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare strazi, trotuare si infiintare de parcare auto in Orasul Filiasi, judetul Dolj


Anunt de participare numarul 125963/13.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL FILIASI
Adresa postala:  LOC. FILIASI JUD. DOLJ, B-DUL RACOTEANU NR 160, Localitatea:  Filiasi, Cod postal:  205300, Romania, Punct(e) de contact:  NICOLAE STANCIOI, Tel. 0251441018, Email:  [email protected], Fax:  0251441453, Adresa internet (URL):  www.primaria-filiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare strazi, trotuare si infiintare de parcare auto in Orasul Filiasi, judetul Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, Judetul Dolj, Filiasi
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de modernizare strazi, trotuare si infiintare de parcare auto in Orasul Filiasi, Jud. Dolj.
Lucrarile solicitate de autoritatea contractanta sunt descrise in Caietul de sarcini din Documentatia de Atribuire (Volumul 2).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
45223300-9-Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vezi informatiile cuprinse in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 10, 653, 519RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
66 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 200.000 lei; Garantia de buna executie ? 10% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat din: 1. Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR); 2. Buget de stat; 3. Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Form. 1 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Form. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice); Certificat de inregistrare (CUI), emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial; Persoane juridice /fizice straine vor prezenta: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formularul nr. 3 ? Informatii generale;
-Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), vizate si inregistrate de organele fiscale competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si insotite de Raportul de audit aferent fiecarui an;
-Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o declaratie bancara, prezentata in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 5.000.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim: 20.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani un contract de executie lucrari pentru constructie noua si/saumodernizare si/sau reabilitare aferente strazilor in localitati urbane si/sau drumurilor nationale si/sau drumurilor expres si/sau autostrazilor, in care participarea ofertantului a fost in valoare de minim 10.000.000 lei; ISO 9001 sau echivalent; ISO 14001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine in proprietate sau are acces (leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) urmatoarele utilaje si echipamente: Buldoexcavator ? 3 buc; Excavator ? 1 buc; Autogreder ? 1 buc; Compactor pe pneuri ? 1 buc; Compactor rulouri netede ? 2 buc; Buldozer ? 1 buc; Laborator autorizat de minim gradul II; Statie/Statii de producere mixturi asfaltice autorizata/autorizate conform legii ? minim 80 to/ora; Statie de producere betoane ? 30mc/ora; Freza asfalt ? 1 buc; Masina de raspandit emulsie ? 1 buc; Repartizator-finisor mixturi asfaltice ? 2 buc; Autobasculante ? 3 buc; Autobetoniera ? 2 buc; Automacara ? 1 buc; Nivela optica ? 1 buc; Utilajele trebuiesc insotite de rapoarte de inspectie ICECON; Capacitatea profesionala: Se solicita ca ofertantul sa demonstreze ca dispune de urmatorii experti cheie: Expert cheie 1 ? Responsabil/Manager de contract; Expert cheie 2 ? Responsabil tehnic cu executia (RTE); Responsabil cu controlul calitatii (CQ); Expert cheie 4 ? Inginer topograf. Cerintele minime (studii, experienta profesionala generala si specifica) privind cei 4 experti cheie sunt mentionate la pct. V.4.) -Informatii privind capacitatea profesionala din Fisa de Date a Achizitiei (Vol. I din Documentatia de Atribuire).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul calitatii propus pentru executarea lucrarii
10%
Descriere:
3.
Procedurile Tehnice de Executie si Planul de Control al Calitatii, Verificarii si Incercarii (PCCVI)
10%
Descriere:
4.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
10%
Descriere:
5.
Graficul general de realizare a investitiei publice
10%
Descriere:
6.
Termen de grantie acordat lucrarii (intre 24 si 60 de luni)
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice ? SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2011 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 22.11.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2011 11:00
Locul: Primaria Orasului Filiasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantii imputerniciti de catreoperatorilor economici care au depus oferte pentru proiectul respectiv.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 ? 2013 Axa prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul: ?Centre urbane?.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
a) Moneda in care trebuie intocmita oferta: Lei .b) Documentatia de atribuire este disponibila gratuit pe site-ul www.e-licitatie.ro;c) Prezentul contract intra sub incidenta acordului OMC.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoanele vatamate pot sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Filiasi
Adresa postala:  B-dul Racoteanu, nr. 160, Filiasi, jud. Dolj, Romania, Localitatea:  Filiasi, Cod postal:  205300, Romania, Tel. 0251/441 018, Fax:  0251/441 453, Adresa internet (URL):  www.primaria-filiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2011 16:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer