Licitatie Publica - Modernizare strazile George Cosbuc si Mihai Eminescu, municipiul Sebes, judetul Alba
Anunt de participare numarul 44289/21.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sebes
Adresa postala: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Antonescu, Tel.0258731004, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare strazile George Cosbuc si Mihai Eminescu, municipiul Sebes, judetul Alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sebes, judetul Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de modernizare strazi, amenajare trotuare, reabilitare retea apa str G Cosbuc si M Eminescu, reabilitare se extindere retea canalizare str M Eminescu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de modernizare strazi, amenajare trotuare, rebilitare retea apa str G Cosbuc si M Eminescu, reabilitare si extindere retea canalizare str M Eminescu
Valoarea estimata fara TVA: 1EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 10.000 lei prin Scrisoare de garantie bancaraGarantie de buna executie a contractului: 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractantepentru garantia de participare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, certificat de inregistrare emis de catre Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte specificul activitatii supuse licitatiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declararea cifrei de afaceri globalape ultimii 3 ani
Formular B2
Cerinta minima obligatorie: copie certificata dupa bilantul contabil la 31.12.2006, inregistrat la D.G.F.P. din care sa reiasa situatia financiara a ofertantul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima obligatorie: copie certificata dupa bilantul contabil la 31.12.2006, inregistrat la D.G.F.P. din care sa reiasa situatia financiara a ofertantul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, realizarea unei lucrari similare in ultimii 3 ani sustinuta de un contract cu valoare egala sau mai mare de 50.000euro, executata si receptionata in ultimii 3 ani, se va anexa contractul si procesul verbal de receptie la terminare a lucrarii, recomandare de la Inspectia in Constructii, Prezentarea a cel putin 2 recomandari de la beneficiari/clienti, Declaratie privind utilajele, Programul calitatii aplicat la lucrare, Efective medii ale personalului angajat si al personalului de conducere, Lista personalului propus pentru indeplinirea contractului, Personal nominalizat in echipa de conducere a lucrarii pentruRTE ci CQ, Informatii privind subcontractantii si acorduri de subcontractare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Realizarea unei lucrari similare in ultimii 3 ani sustinuta de un contract cu valoare egala sau mai mare de 50.000euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.03.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere in numerar la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2008 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str Stavropoleos nr 6 sector 3 Bucuresti , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Sectia contencios administrativ Alba
Adresa postala: str I.C. Bratianu nr 1 Alba Iulia, Localitatea: Alba iUlia, Cod postal: 510111, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sebes - Serviciul Contencios Juridic si Administratie
Adresa postala: Piata Primariei nr 1, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2008 13:34