Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare str.Morii si str.Principala in localiatea Giarmata, comuna Giarmata, judetul Timis


Anunt de participare numarul 31842/11.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GIARMATA(PRIMARIA )-JUDETULTIMIS
Adresa postala: Giarmata, str. Principala, nr. 445, judetul Timis, Localitatea: Giarmata, Cod postal: 307210, Romania, Punct(e) de contact: Dan Fologea, Tel.0256/369101, Email: [email protected], Fax: 0256/369102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare str.Morii si str.Principala in localiatea Giarmata, comuna Giarmata, judetul Timis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: localitatea Giarmata, comuna Giarmata, judetul Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea partiala a strazilor Morii si Principala, amenajarea unei giratii pe str. Morii, reamenajarea rigolelor stradale pentru colectarea apelor pluviale pe tronsoanele de drumuri modernizate, executarea de podete pentru accesul in gospodariile populatiei pe tronsoanele de drumuri modernizate, amenajarea intersectiilor drumurilor modernizate cu alte strazi, amenajarea acceselor in cimitirele din capatul strazilor modernizate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233121-3 - Lucrari de constructii de drumuri principale (Rev.1)
45233128-2-Intersectie cu sens giratoriu (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
modernizarea a cca. 1000 m drum, amenajarea a cca. 2000 m rigole stradale, amenajarea a cca. 70 m trotuar, 1 giratie
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 600, 000 si 1, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 3500 lei; Garantia de buna executie in cuantum de 10% care va fi retinuta la fiecare factura emisa de catre executant
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si alte surse legal constituitePlata facturilor se face prin Trezoreria Timisoara
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societate comerciala specializata; Asociere de societati comerciale.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia privind egibilitatea.
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prvazute de art 181 din OUG 34/2006
3.Certificat de inregistrare emis de catre Registrul Comertului
4.Certificat constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil vizat la 31.12.2006
2.Declaratii privind cifra de afaceri medie anuala de cel putin 3000000 lei/an
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cuprinzand lucrarile similare executate in ultimii 5 ani in valoare in valoare minima de 1500000 lei/an
2.Informatii despre personalul tehnic angajat
3.Informatii despre pregatirea si calificarea personalului calificat
4.Certificat ISO
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria primariei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
4luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2007 10:00
Locul: Primaria comunei Giarmata
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor si reprezentantii desemnati de catre autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL TIMISOARA
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 100043, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI GIARMATA
Adresa postala: str. Principala nr. 445, Localitatea: GIARMATA, Cod postal: 307210, Romania, Tel.0256/369.101, Email: [email protected], Fax: 0256/369.102
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2007 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer