Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare tronsoane drumuri judetene: DJ203G Sarata Monteoru ? Leiculesti - Izvoru, km. 17 + 100 ? 31 + 865 si DJ100H Tisau - Hales, km. 24 + 340 ? 30 + 500, judetul Buzau


Anunt de participare numarul 123934/15.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Buzau
Adresa postala:  municipiul Buzau, bd. N Balcescu, nr 48, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120260, Romania, Punct(e) de contact:  -, Tel. 0238/414112, In atentia:  Catalin Botezatu, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0238/725507, Adresa internet (URL):  http: //www.cjbuzau.ro/, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizare tronsoane drumuri judetene: DJ203G Sarata Monteoru ? Leiculesti - Izvoru, km. 17 + 100 ? 31 + 865 si DJ100H Tisau - Hales, km. 24 + 340 ? 30 + 500, judetul Buzau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Locul principal de executare: DJ203G Sarata Monteoru ? Leiculesti - Izvoru, km. 17 + 100 ? 31 + 865 si DJ100H Tisau - Hales, km. 24 + 340 ? 30 + 500, judetul Buzau
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de Modernizare a doua tronsoane de drumuri judetene: DJ203G Sarata Monteoru ? Leiculesti - Izvoru, km. 17 + 100 ? 31 + 865 si DJ100H Tisau - Hales, km. 24 + 340 ? 30 + 500
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantii vor depune oferta pentru toate listele de cantitati exitente in caietul de sarcini al procedurii.
Valoarea estimata fara TVA: 32, 069, 656RON
II.2.2) Optiuni
Da
Ne rezervam dreptul de a achizitiona lucrari similare conform art. 122 litera j) din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 600.000 lei. Garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului de executie lucrari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul privind pietruirea, reabilitarea, modernizarea si/sau asfaltarea drumurilor de interes local clasate adoptat prin HG nr.577/1997, republicata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, din care sa reiasa ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006Declaratie in conformitate cu prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si catre bugetele locale.
Certificat de atestare privind plata obligatiilor la Fondul de mediu
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Codul unic de inregistrare
Actul constitutiv (contract de societate sau statutul societatii).
Cazierul fiscal al societatii;
Cazier judiciar si fiscal al persoanei ce semneaza oferta.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cf. art 185/OUG 34: Formularul B2 - Informatii generaleBilanturi contabile la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente.Prezentarea de scrisori de bonitate bancara prin care se confirma accesul la facilitati de credit in suma de 3.000.000 RON.Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere atestata/confirmata de catre o institutie bancara din care sa reiasa lichiditatea imediata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi inregistrat in ultimii trei ani o cifra medie de afaceri de minim 50.000.000 lei. Lichiditate imediata mai mare de 90%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Declaratie privind dotarile de natura tehnica de care dispune ofertantulDeclaratie privind asigurarea cu personal de specialitate.Dovada implementarii unui sistem de asigurare a calitatii compatibil cu standardele ISO 9001, 14001 si OHSAS 18001.Declaratie calitate participant la proceduraFormularul B8 - Contracte de referintaDeclaratie privind protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi indeplinit in ultimii 5 ani cel putin un contract de executie lucrari similare (reabilitare/modernizare drumuri) avand valoare mai mare de 25.000.000 lei. Ofertantul trebuie sa asigure pentru realizarea contractului minim 1 statii mixturi asfaltice a caror capacitate sa fie mai mare de 50 to/ora, 1 buc statie de sortare agregate de balastiera cu capacitate de mai mare de 30 mc/ora, 1 buc statie betoane, 2 buc repartizor/finisor de distributie la cald a mixturilor asfaltice, 1 buc freza imbracaminti asfaltice, 2 buc instalatie de aplicare a emulsiei bituminoase, 3 buc autogredere, 3 buc compactor terasamente mai mare sau egal cu 9 to, 3 buc incarcatoare cu cupa, 1 autopompa turnare beton, 1 laborator autorizat in efectuarea de incercari in constructii grad II. Ofertantul trebuie sa asigure pentru realizarea contractului o echipa formata minim din: coordonator de proiect, a unui sef santier, a unui Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor de drumuri si poduri, a unui Responsabil cu asigurarea calitatii in domeniul constructiilor de drumuri si poduri, a unui coordonator al activitatilor de securitate si sanatate al santierului si a unui manager al sistemelor de management de mediu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S118-178358 din 19.06.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Potrivit art. 255 si urmatoarele din OUG 34/2006 actualizata: 10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Buzau - Biroul Achizitii Publice si Investitii
Adresa postala:  B-dul Nicolae Balcescu nr. 48, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120620, Romania, Tel. Tel. 0238/414112/130, Email:  [email protected], Fax:  Tel. 0238/713010, Adresa internet (URL):  www.cjbuzau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2011 21:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer