Licitatie Publica - Modernizare vagon de calatori tip salon serie noua 1983 (clasa I-a) provenit din vagonul seria 1950, 3950 si seria 2083 (clasa a II-a) provenit din vagonul seria 2050
Anunt de participare (utilitati) numarul 67357/28.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: Iordache Emilia, Tel.021/311.70.84, In atentia: Sef Serviciu Achizitii Servicii Investitii: Carmen Popescu, Email: [email protected], Fax: 021/315.30.04, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare vagon de calatori tip salon serie noua 1983 (clasa I-a) provenit din vagonul seria 1950, 3950 si seria 2083 (clasa a II-a) provenit din vagonul seria 2050
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sediul societatii prestatoare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 190, 900 si 317, 680, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente la 6 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare vagon de calatori tip salon serie noua 1983 (clasa I-a) provenit din vagonul seria 1950, 3950 si seria 2083 (clasa a II-a) provenit din vagonul seria 2050
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50224200-3 - Servicii de reconditionare a vagoanelor de calatori (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nivelurile minim si maxim al volumului de servicii ce se pot achizitiona in baza acordului cadru:
- Minim: servicii de modernizare vagoane seriile 1983 0 bucataservicii de modernizare vagoane seriile2083 1 bucata
- Maxim: servicii de modernizare vagoane seriile 1983 35 bucatiservicii de modernizare vagoane seriile 2083 110 bucati
Nivelurile minim si maxim al volumului de servicii ce pot face obiectul primului contract subsecvent: - Minim: servicii de modernizare vagoane seriile 1983 0 bucatiservicii de modernizare vagoane seriile2083 1 bucata
- Maxim: servicii de modernizare vagoane seriile 1983 1 bucataservicii de modernizare vagoane seriile 2083 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 190, 900 si 317, 680, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 3.100.000 lei; garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de la buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Decl priv eligibilitateab) Decl ref la art. 181 din OUG 34/2006
c) Decl ref la Art.5 alin. 1 din legea nr.21/1996d) Certif ref la achitarea obligatiilor exigibilee) Certif ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) bilantul contabil la data de 30.06.2008
b) decl priv cifra medie de afaceric) inf priv bonitatea ofertantului
e) inf generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista a princip prestari servicii similare in ultimii 3 ani (minim 1 recomandare)b) decl pe proprie rasp ref la echipamentele tehnicec) certif sau alte doccare sa ateste conformitatea serv
Ofertantii pers juridice romane Autorizatie de Furnizor Feroviarsi Certificat de Omologare Tehnica/Agrement Tehnic, dupa cazOfertantii pers juridice straine certif sau alte doc care sa ateste conformitatea serv si Agrement Tehnic eliberat de AFER
d) decl pe proprie rasp ref la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicee) decl pe propria rasp ref la respectarea cond de munca si protectia muncii
f) certif care atesta implementarea sist de calitate ISO 9001, la prestatorul de srvicii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SASI 42/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria SNTFC CFR Calatori SA, Bd Dinicu Golescu nr 38, sector 1, Bucuresti, etaj IV; Suma de mai sus nu contine TVA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.12.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.12.2008 11:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri Bucuresti, Piata Presei Libere nr. 1, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.51.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.51.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curetea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta a actului pe care contestatarul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNTFC CFR Calatori
Adresa postala: Bd Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021/319.95.28, 122.961, Fax: 021/315.30.04, Adresa internet (URL): www.cfr.calatori
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2008 14:54