Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizare vaporizatoare, supraincalzitoare, colectoare injectii reglaj temperatura, ocolire colector supraalimentare si schimbator de caldura abur-abur la cazanele K7A si K7B


Anunt de participare (utilitati) numarul 103243/05.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala:  CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200330, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Comert Exterior, Tel. 0351403442, In atentia:  Ada Pistol, Email:  [email protected], Fax:  0251594837, Adresa internet (URL):  www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizare vaporizatoare, supraincalzitoare, colectoare injectii reglaj temperatura, ocolire colector supraalimentare si schimbator de caldura abur-abur la cazanele K7A si K7B
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: SE Isalnita, str. Mihai Viteazu nr. 101, com. Isalnita, jud. Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare vaporizatoare, supraincalzitoare, colectoare injectii reglaj temperatura, ocolire colector supraalimentare si schimbator de caldura abur-abur la cazanele K7A si K7B
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
45255400-3-Lucrari de montaj (Rev.2)
45262500-6-Lucrari de zidarie si de zidire (Rev.2)
71300000-1-Servicii de inginerie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul nr. 1.- Modernizare vaporizatoare, supraincalzitoare nr. 4, colectoare supraalimentare, ocoliri schimbatoare de caldura abur - aburla cazanele K7A si K7B;
Lotul nr. 2.- Modernizare supraincalzitoare nr. 3., supraincalzitoare nr. 6, supraincalzitoare nr. 7, supraincalzitoare intermediare nr. 2, injectiile 2 de inalta presiune; injec?iile intermediare colectoare finale de abur si tevi de legatura la cazanele K7A si K7B;
Lotul nr. 3.- Modernizare supraincalzitoare nr. 1, supraincalzitoare intermediare nr.1 inclusiv tevi de sustinere (ECO nr. 2) in zona supraincalzitoarelor nr. 1 si supraincalzitoarelor intermediare nr.1la cazanele K7A si K7B;
Lotul nr. 4.- Modernizare inzidiri refractare cazane in zonele suprafetelor de schimb de caldura modernizate.
Valoarea estimata fara TVA: 18, 430, 719.98RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
240 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare 185000 lei oferta completa, sau - 27000 lei lot 1; - 45500 lei lot 2; - 26000 leilot 3; - 86500 lei lot 4; Garantie buna executie 10% din valaorea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii ale CEN Craiova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a operatorilor economici carora li s-a atribuit contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind: eligibilitatea;neincadrare in prev art.180, 181-OUG 34/2006; capacitate exercitare activitate profesionala; calitate participant procedura, Certificate constatatoare indeplinire obligatii plata impozite, taxe. Certificat inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Delaratie privind situatia economico-financiara; Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrari exec. in ultimii 5 ani; Informatii personal; Declaratie utilaje. Cerinte minime:
Recomandari executie lucrari similare la cazane abur debit mai mare 500 t/h, loturile 1;2;3; Documente ca ofertantii pot asigura: forta de munca adecvata (numeric, calificat, experimentat profesional) inclusiv sudori autoriz ISCIR; utilaje, dotari ptr efectuare lucrari in termen; Documente care atesta ca proiectantii sunt autorizati, atestati normative aplicabile, inclusiv ISCIR PTC1 - loturile 1;2;3; Documente care atesta experienta proiectare sisteme sub presiune la cazane abur debit minim 500t/h, de complexitatea celor din CS loturi 1;2;3.Documente care atesta ca executantii lucrarilor de C+M au efectuat lucrari inlocuire completa suprafete schimb caldura la cazane abur debitul abur minim 500 t/h, loturi 1;2;3. Documente care atesta ca executantii lucrarilor C+M sunt autorizati ptr. instalare, montare, reparare, PIF de cazane abur debitul minim 510 t/h, pres > 196 bar, temp > 540°C ISCIR loturi 1;2;3. Documente care atesta ca proiectanti au proiectat inzidiri refractare si inzidiri termoizolante pentru cazane abur debitul minim 500t/h; Documente care atesta ca executantii lucrarilor de inzidiri au executat inzidiri refractare, inzidiri termoizolante, turnari si torcretari betoane refractante si termoizolatoare, cu volum minim 900 m3/cazan ptr cazane abur debit minim 500t/h. Copii: contracte, liste cantitati lucrari si furnitura; p-v terminare lucrari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica cu 1 runda de participare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2010 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2010 13:00
Locul: Sala de licitatii a CEN Craiova, etaj III
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Dolj
Adresa postala:  Str. Brestei nr. 12, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200420, Romania, Tel. 0251/418612, Email:  [email protected], Fax:  0251/419851
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ServiciulJuridical SC CEN Craiova SA
Adresa postala:  Str. Unirii nr. 147, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200330, Romania, Tel. 0351-403.362, Fax:  0351-449.550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2010 13:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer