Licitatie Publica - Modernizarea actionarilor din statia de pompare PRIZA DUNARE
Anunt de participare (utilitati) numarul 131344/02.11.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: iulia masuti, Tel. 0750250576, In atentia: iulia masuti, Email: [email protected], Fax: 0252/323685, Adresa internet (URL): www.raan.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma apartinand MECMA
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizarea actionarilor din statia de pompare PRIZA DUNARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: RAAN-Suc. Romag-Prod, str.Calea Tg.Jiului, km 7, Dr.Tr.Severin, jud.Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea actionarilor din statia de pompare Priza Dunare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315500-3 - Instalatii de tensiune medie (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrarile de proiectare, montaj si punere in functiune sunt conform caietului de sarcini atasat in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 6, 737, 940RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 60000 lei; garantie de buna executie 10% (5% pentru IMM) din val contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii bugetare si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl pe propria raspundere in temeiul art 180 din OUG 34/2006, decl pe propria raspundere in temeiul art 181 din OUG 34/2006, decl cf ordin anrmap nr 314/2010, certificat priv indeplinirea oblig exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, certificat de atestare fiscala priv indeplinirae obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, certificat constatator emis de ORC, decl priv neincadrarea in art 69^1 din OUG 34/2006, decl ca firma este/nu este inscrisa in categ IMM dc este cazul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii gen, angajament priv sustinerea financiara daca este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotitade minim ocertificare de buna executie(ofertantul trebuie sa dem ca a executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani minim 1contract (proiectat si executat), maxim 2(1proiectat si 1executat), care a avut ca obiect proiect. si exec. de lucrarisimilare cu ob. contractului supus procedurii de achizitie;Decl.priv. utilajele, instalatiile, echip. tehnice ..., Decl.priv asig.cu personal de specialitate, Pers.respons. cu executia lucrarilor, info ref la pers de conducere, Decl priv efectivele medii anuale ale pers angajatsi al cadrelor de conducere, Decl pe proprie raspundereprivind masurile de protectie a mediului, Angajament priv sustinerea tehnica si profesionala dc este cazul, Decl priv subcontractantii dc este cazul, acord de asociere dc este cazul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
licitatie deschisa cu faza finala de licitatie electronica o runda-o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.11.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2011 12:00
Locul: RAAN - str. N.Iorga, nr. 1, Dr.Tr.Severin, jud.Mehedinti, sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile pot fi depuse in termen de 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe cale il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RAAN SERVICIUL CONTENCIOS JURIDIC
Adresa postala: STR.N.IORGA, NR. 1, Localitatea: DR.TR.SEVERIN, Cod postal: 220236, Romania, Tel. 0252323848, Fax: 0252323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2011 15:13