Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea alimentarii cu caldura a Ansamblului Micro 2 Dr. Taberei - Lot V - PT 3/2 si PT 6/2


Anunt de intentie (utilitati) numarul 14591/29.01.2009
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70456, Romania, Punct(e) de contact: Alina Brustureanu, Tel.0372.148.000, In atentia: Serviciul Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 021.312.30.18, Adresa internet (URL): www.radet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
RADET - Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Maximilian Popper nr.30, bloc F6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.0372.757.840, In atentia: Elena Tambrescu, Email: [email protected], Fax: 021.326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Modernizarea alimentarii cu caldura a Ansamblului Micro 2 Dr. Taberei - Lot V - PT 3/2 si PT 6/2
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
inlocuirea conductelor de agent termic primar cu conducte preizolate din otel si a celor de agent termic secundar cu conducte preizolate din PEX.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2009
Durata: 12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 2, 200, 000EUR
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare este asigurata de la bugetul local al Primariei Mun. Bucuresti.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Pentru conductele de agent termic primar nu se coteaza furnitura ( furnitura va fi pusa la dispozitie de catre RADET), iar pentru conductele de gent termic secundar furnitura este inclusa in lucrarile de montajsi va fi cotata de catre operatorul economic.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
26/20009
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 2, 200, 000 Moneda: EUR Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.01.2009 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer