Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea alimentarii cu caldura a Ansamblului Micro 2 Dr. Taberei


Anunt de intentie (utilitati) numarul 3206/27.02.2007
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70456, Romania, Punct(e) de contact: Alina Brustureanu, Tel.021.314.76.00, Email: [email protected], Fax: 021.312.30.18, Adresa internet (URL): www.radet.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Regia Autonoma de Distributie a Energie Termice Bucuresti-RADET
Adresa postala: strada Maximilian Popper nr.30, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030864, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel.+4 021 326.26.53, In atentia: Teodor Petre, Email: [email protected], Fax: +4 021 326.26.54, Adresa internet (URL): www.radet.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Modernizarea alimentarii cu caldura a Ansamblului Micro 2 Dr. Taberei
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul de investitii consta in inlocuirea hidroelevatoarelor cu micro puncte termice, modernizarea retelelor de alimentare cu agent termic, contorizare si echilibrare hidraulica a retelelor.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29231000-7 - Schimbatoare de caldura, echipamente de climatizare si refrigerare si dispozitive de filtrare (Rev.1)
27220000-3-Tuburi si accesorii din otel (Rev.1)
33252110-5-Contoare de apa (Rev.1)
33252400-5-Echipament de masurare si de control (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2007
12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 2, 620, 638EUR
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se vor initia in mod distinct proceduri de atribuire pentru fiecare tip de produs .
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 2, 620, 638 Moneda: EUR Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2007 08:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer