Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea alimentarii cu caldura la Ansamblul Micro 2 Dr. Taberei - Lot V


Anunt de participare (utilitati) numarul 104438/22.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala:  Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030254, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0372.148.000, In atentia:  Ing. Elena Tambrescu, Email:  [email protected], Fax:  021.312.62.03 / 021.310.81.32, Adresa internet (URL):  www.radet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala:  Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, etaj 7 , camera 73, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030254, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul de Achizitii Publice, Tel. 0372.148.067, In atentia:  Ing. Elena Tambrescu, Email:  [email protected], Fax:  021.312.62.03 / 021.310.81.32, Adresa internet (URL):  www.radet.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala:  Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, etaj 7 , camera 73, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030254, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul de Achizitii Publice, Tel. 0372.148.067, In atentia:  Ing. Elena Tambrescu, Email:  [email protected], Fax:  021.312.62.03 / 021.310.81.32, Adresa internet (URL):  www.radet.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Adresa postala:  Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, etaj 7 , camera 73, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030254, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul de Achizitii Publice, Tel. 0372.148.067, In atentia:  Ing. Elena Tambrescu, Email:  [email protected], Fax:  021.312.62.03 / 021.310.81.32, Adresa internet (URL):  www.radet.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizarea alimentarii cu caldura la Ansamblul Micro 2 Dr. Taberei - Lot V
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti, sector 6, Drumul Taberei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Retelele termice aferente punctelor termice PT3/2 si PT6/2.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Confrom specificatiilor din documentatia de atribuire si din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 206, 193RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 110.000 lei (25.610 Euro); Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al PMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare conform art. 44, 45, OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006;
-Certificat care sa confirme plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat precum si taxele locale la data de 30.06.2010, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit operatorul economic;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Certificat constatator si de inregistrare emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa informatii generale ofertant;
-Bilantul contabil aferent ultimului an incheiat (31.12.2009) vizat si inregistrat la organele competente ( copie semnata si stampilata ? conform cu originalul? );
-Valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani este de: 10.000.000lei/2.328.180euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani (Se solicita prezentarea: listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importantelucrari si care va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor , beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.);
-Se solicta experienta similara - este considerata ca fiind indeplinita daca candidatul/ofertantul prezinta un contract sau mai multe contracte de lucrari similare, a caror valoare cumulata este mai mare sau egala cu: 4.000.000lei/931.272euro;
-Informatii referitoare la personalul de de specialitate -Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate , numarul si pregatirea cadrelor de conducereprecum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului de executie lucrari;
-Informatii referitoare la dotarea tehnica - Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru contractul de executie lucrari;
-Autorizatia ISCIR INSPECT a operatorului economic si autorizatiile ISCIR ale sudorilor, valabile la data deschiderii ofertelor si pe intreaga perioada de executie a lucrarilor ; foaia cu specimen de poansoane pentru sudori;
-Certificat tip ISO 9001-2001 ;
-Certificat tip SR EN ISO 14001(standardul international al sistemelor de management de mediu);
-Certificat tip OHSAS 18001-2004(sistemul de management al sanatatii si securitatii operationale).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica va avea o runda de desfasurare si se va derula conform prevederilor HG 1660/2006.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2010 10:00
Locul: RADET-Buc, Str. Cavafii Vechi , nr 15, sector 3, Serviciul Achizitii Publice, et 7, camera 70
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati, dupa caz observatori desemnati de catre ANAF in vederea verificarii procedurii conf. OUG 30/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia ( Pth + CS Pr.6481/2009) se va pune la dispozitia operatorilor economici la sediul RADET din str. Cavafii Vechi nr.15, sector 3, etaj VII, camera 73).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030086, Romania, Tel. 4 021.310.46.42, Email:  [email protected], Fax:  4 021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 5., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 4 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  4 021.332.12.40, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, confm. OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice RADET
Adresa postala:  Str. Cavafii Vechi nr. 15, sector 3, et. 7, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030254, Romania, Tel. 4 0372.757.840, Email:  [email protected], Fax:  4 021.312.62.03, Adresa internet (URL):  www.radet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2010 13:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer