Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea alimentarii cu energie termica pentru incalzire in municipiul Alexandria.Achizitionarea de module termice compacte, asamblate si testate in fabrica"


Anunt de participare numarul 80923/26.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALEXANDRIA
Adresa postala: Str. DUNARII Nr. 139, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140030, Romania, Punct(e) de contact: ION ROSU, Tel.0247 317732, 317733, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0247 317728, Adresa internet (URL): htt: //www.alexandria.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea alimentarii cu energie termica pentru incalzire in municipiul Alexandria.Achizitionarea de module termice compacte, asamblate si testate in fabrica"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MUNICIPIUL ALEXANDRIA -SC Terma Serv SRL, str. Vedea, nr. 31, Mun. Alexandria; Relatii la tel. 0247/314802/03; fax 0247/315512
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MODERNIZAREA ALIMENTARII CU ENERGIE TERMICA PENTRU INCALZIRE IN MUNICIPIUL ALEXANDRIA. ACHIZITIONAREA DE MODULE TERMICE COMPACTE, ASAMBLATE SI TESTATE IN FABRICA. Sursa de finantare: Credit-furnizor, a carui obtinere revine in sarcina ofertantului; Creditul/durata de finantare/rambursare va fi ofertat de fiecare participant si va face obiectul contractului. Sursa de finantare a ratelor: Bugetul local al Primariei mun. Alexandria.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43329000-5 - Ansambluri de echipamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamente termomecanice pentruobiectivul de investitie: Modernizarea alimentarii cu energie termica pentru incalzire in municipiul Alexandria. Achizitionarea de module termice compacte, asamblate si testate in fabrica. Module de incalzire sunt necesare pt. modernizarea Punctelor Termicenr.1, 2, 3, 5, 9, 13, 14, 15, 19, 20, conform Listelor cu cantitati deutilaje/echipamente si Fiselor tehnice din Caietul de sarcini, in baza Proiectului nr.367/2007 intocmit de SC CEAMIS PROIECT SRL-Bucuresti(reactualizat in 2009)-faza Studiului de Fezabilitate, care poate fi studiat la sediul autoritatii contractante.
Valoarea estimata fara TVA: 14, 701, 176.47RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia participare = 167 973 lei, cu O.P/Scrisoare garantie bancara, cont RO46TREZ6065006XXX000167Garantie buna executie 5%, in lei, prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credit-furnizor ale caror rate vor fi achitate din bugetul local al Primariei Alexandia.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl.eligibilitate;
2.Decl. art. 181/O.U.G. 34/2006;
3.Certif atestare fiscala, indeplinirea oblig.exigibile plata impozite/taxe/contributii asig.sociale, la zi, in orig/copie legaliz;
4.Inf.generale;5.Certif. constatator Of.Reg.Comert, in orig;
6.Act constitutiv;
7.Certif.inregistrare/inmatriculare/echiv. emis Of.Reg. Comert, copie;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani=mai mare de 25.000.000 lei;
2.Lichiditatea generala (active circulante/datorii curente x 100) sa fie mai mare de 100;3.Bilant contabil 2008;
4.Solvabilitatea patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100)sa fie mai mare de 30%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Dclaratie/lista contracte furnizare similare de produse in ultimii 3 ani (3 contracte=valoare minima a unui contract 6.750.000 lei;
2.Cel putin 2 recomandari;
3.Princip.prestatii similare(exp.similara)=livrare module termice asamblate/testate de fabrica de 200 KW, copii ale contractelor/documente-facturi, anexe contract;
4.Autorizare livrare produse/daca este cazul;
5.Declaratie obligatii contractuale in desfasurare;
6.Declarati utilaje, instalatii, echipamente de care dispune;
7.Declaratie efectiv mediu anual personal angajat/cadre conducere, dovedita prin CV;8.Decalaratie starea/provenienta utilajelor;sunt noi/din tara/din import;
9.Certificat ISO 9001/echivalent pt.ofertant;10.Certificate SR EN ISO 9001, ISO 140001, OHSAS 180001, PED 97/23/EC echivalent producatori;
11.Subcontractanti, daca este cazul;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Perioada de finantare
50%
Descriere:
2.
Pretul ofertei
40%
Descriere:
3.
Termenul de livrare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14532 / 04.05.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2009 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2009 14:00
Locul: Sediul primariei (adresa de mai sus) - Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este postata pe adresa SEAPwww.e-licitatie.roSectiunea a.c.c. din Caietul de sarcini nu face obiectul licitatiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-dul Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 /3104642, Email: [email protected], Fax: 021 /3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: B-dul Splaiul Independentei, nr.5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010774, Romania, Tel.021/3191674, Fax: 021/3191674, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC PRIMARIE
Adresa postala: str. Dunarii, nr. 139, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140030, Romania, Tel.0247 317732, Email: [email protected], Fax: 03457317728, Adresa internet (URL): www.alexandria.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2009 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer