Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea ambulatoriului Spitalului Clinic Judetean Mures


Anunt de participare numarul 132954/08.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Patran, Tel. +40 0265263211, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0265268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Mures ? Directia Dezvoltare Regionala, implementare Proiecte
Adresa postala: str. Primariei, nr. 2, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Suciu Calin, sef serviciu dezvoltare regionala. (et. II, cam. 125), Tel. +40 265263211/+40 265260804, In atentia: Suciu Calin, sef serviciu dezvoltare regionala, Email: [email protected], Fax: +40 265266804, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Mures ? Directia Dezvoltare Regionala, implementare Proiecte
Adresa postala: str. Primariei, nr. 2, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Suciu Calin, sef serviciu dezvoltare regionala. (et. II, cam. 125), Tel. +40 265263211/+40 265260804, In atentia: Suciu Calin, sef serviciu dezvoltare regionala, Email: [email protected], Fax: +40 265266804, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea ambulatoriului Spitalului Clinic Judetean Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Tirgu Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de modernizare a cladirilor ambulatoriului Spitalului Clinic Judetean Mures, situate in Tirgu Mures, str. Gh. Marinescu nr. 1 si Bd. 1 Decembrie 1918, nr. 24 -26 in cadrul proiectului ?Modernizarea si dotarea ambulatoriului Spitalului Clinic Judetean Mures?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262700-8 - Lucrari de modificare a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de modernizare a cladirilor ambulatoriului Spitalului Clinic Judetean Mures incluzand reabilitarea termica, compartimentari, reabilitare grupuri sanitare, montarea unor panouri solare pe acoperis, construirea unui put de lift, achizitionarea si montarea unui lift (P+2E), reabilitare instalatii sanitare, termice, electrice, ventilatie, zugraveli, vopsitorii, pardoseli tarchet.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 675, 815.88RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 33.516, 31 RON si trebuie sa fie valabila pe o perioada de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi emisa in favoarea Autoritatii Contractante, pentru suma specificata.Modul de constituire: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Instrumentul de garantare va contine cel putin informatiile cuprinse in Formularul 7 model SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA / INSTRUMENT DE GARANTARE;
-virament bancar in cont nr. RO11TREZ4765006XXX000224 deschis la Trezoreria Municipiului Tirgu-Mures, cod fiscal 4322980. Pentru aceasta se va prezenta ordin de plata confirmat de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate 10% din pretul contractului fara TVA.Pt ofertantii tip I.M.M. conf L 346/2004 modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006, cuantumul este de 5% din pretul contractului fara T.V.A.Mod de constituire instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc banc sau de o soc de asig, in original. Acesta trebuie sa fie emis, la alegerea executantului, de catre o banca/soc de asig din tara AC sau de catre o banca/soc de asig straina prin intermediul unei banci/soc de asig din tara AC, sau, cu aprobarea scrisa a AC, direct de banca straina/soc de asig. In cazul in care instr de gar este emis de o banca straina/soc de asig straina se va prezenta si traducerea legalizata a acesteia.Instr de gar trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Termenul de valabilitate 36 de luni.Mod de restituire a garantiei de buna executie conform Acordului Contractual, sub-clauza 4.2
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- 85%- fonduri europene (FEDR)- 13% buget de stat-2% buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (Formular specific autoritatii emitente), Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale (datorii la bugetelelocale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (Formular specific autoritatii emitente.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ordin ANRMAP 314/2010, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Pers ce detin functii de decizie in cadrul CJMures sunt: Lokodi E Emoke?presedinte, Szabo Arpad-vicepresed, Chirtes I Cristian-vicepresed, Cosma A Paul-secretar; directori: Bataga Valer, Bartha Iosif, Iosib Viorel, Marton Katalin, Csortan Ilona;sefi serv: Carmen Patran, Genica Nemes Pt pers jurid/fizice romane - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. AC isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Pt pers jurid/fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Disponibilitatea de sustinere a lucrarilor pentru o perioada de 3 luni, in suma de 418.954 lei
Cifra medie de afaceri anuala a Ofertantului (individual sau asociere de operatori economici) pentru ultimii trei ani financiari (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minimum 3.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta in executia de lucrari de constructii civile
1.Prezentarea listei principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, raportat la data limita de depunere a ofertelor.
2. Prezentarea unui numar de maxim 2documente prin care sa se confirme executia in ultimii 5 ani a unor lucrari similare in valoare de 1.600.000 lei, fara TVA.
3. Prezentarea de detalii despre contractele de lucrarile executate prezentate pentru indeplinirea cerintei de la punctul 2 de mai sus.
Echipa de conducere propusa pentru indeplinirea contractului de lucrari trebuie sa cuprinda cel putin: Coordonator proiect-Calificare: inginer; cunoastere lb RO sau asigurare translator; calificare constructii civile. Experienta profesionala: constructii civile, participare la cel putin un proiect similar. Sef santier-Calificare: inginer; cunoastere lb RO sau asigurare translator; calificare constructii civile. Experienta profesionala: constructii civile, participare la cel putin un proiect similar. RTE-Calificare: studii sup univ; cunoastere lb RO sau asigurare translator; atestat RTE de catre MDRT pt lucrari de constructii civile sau echivalent. Experienta profesionala: RTE in cel putin un proiect similar. Responsabil CQ-Calificare: studii sup univ; cunoastere a Lb RO sau asigurare translator; responsabil CQ sau dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii; Experienta profesionala: responsabil CQ in cel putin un proiect similar.
Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Informatii referitoare la utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Prezentarea unor documente care atesta detinerea (dotarea proprie / inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a urmatoarelor utilaje:
- Macara turn brat inclinabil pana la 40 tfm;
- Autopompa de beton cu brat de minim 15 m;
- Laborator de analiza si incercari autorizat ISC pentru beton, beton armat si beton precomprimat.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul
economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
37 din 3 ianuarie 2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2012 11:00
Locul: Consiliul Judetean Mures, Tirgu Mures, str. Primariei nr.2, etaj 2, sala mica de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si imputernicitii acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Modernizarea si dotarea ambulatoriului Spitalului Clinic judetean Mures cod SMIS 13473/POR 2007-2013, Axa prioritara 3 - ?Imbunatatirea infrastructurii sociale", Domeniul major de interventie 3.1 ? Reabilitarea, modernizarea, echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr.34/2006 despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mures ? serviciul juridic
Adresa postala: str. Primariei, nr.2, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Tel. +40 265263211, Email: [email protected], Fax: +40 265268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2012 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer