Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea aplicatiilor Politiei Romane, compatibilizarea acestora cu SINS si SIS II si accesul la date/aplicatii printr-un punct unic si securizat de tip portal


Anunt de participare numarul 62644/30.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: B-dul Mircea Voda nr. 44, Intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.021-326- 55.55, interior 219, In atentia: Flavius Popa, Email: [email protected], Fax: 0040 21 326.87.30, 0040 21 326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea aplicatiilor Politiei Romane, compatibilizarea acestora cu SINS si SIS II si accesul la date/aplicatii printr-un punct unic si securizat de tip portal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul I.G.P.R. -Bucuresti, sector 2, str. Stefan cel Mare nr.13-15.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii de consultanta ( finalizate prin punerea la dispozitie a unui document de consultanta)si produse software pentru -Modernizarea aplicatiilor Politiei Romane, compatibilizarea acestora cu SINS si SISII si accesul la date/aplicatii printr-un punct unic si securizat de tip portal Aceasta implica:
a)Achizitionarea de serviciide consultanta privind modificarile care trebuiesc aduse aplicatiilor : Furt Auto, Urmariti, Obiecte Furate si Registrul National al Armelor si a bazelor de date ale acestora, pentru a fi in concordanta cu cerintele SINS si SIS II .
b) Achizitionareaunei solutii de Portal, pentru ca aplicatiile Furt Auto, Urmariti, Obiecte Furate si Registrul National al Armelor sa fie accesate dintr-un punct unic si securizat( software pentru integrarea la nivelul datelor; software pentru integrarea la nivelul aplicatiilor; software pentru integrarea la nivelul Portal 30.000 utilizatori).
c) Achizitionarea siimplementarea solutiei de software pentru Management de Proiect si de Portofoliu pentru minim 10 Manageri de Portofoliu, 20 Manageri de Proiect si 50 participanti la proiect.
Scopul achizitiei :
Extinderea sistemului informatic al Inspectoratului General al Politiei Romane (IGPR) pentru conectarea si interfatarea cu Sistemul Informatic Schengen, prin componenta SINS si ulterior SIS II.
Maturizarea capabilitatilor PPM - Management de Proiect si de Portofoliu, prin adoptarea unor metode si practici specifice proiectelor de dezvoltare de aplicatii si de implementare de solutii IT in vederea asigurarii deplinei functionalitati a sistemului informatic al Politiei Romane, a integrarii depline a echipamentelor / sistemelor cu SINS si SIS II.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30240000-3 - Software (Rev.1)
72220000-3-Servicii de consultanta privind sistemele informatice si servicii de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitiadeservicii de consultanta ( finalizate prin punerea la dispozitie a unui document de consultanta) si produse software pentru -Modernizarea aplicatiilor Politiei Romane, compatibilizarea acestora cu SINS si SISII si accesul la date/aplicatiiprintr-un punct unic si securizat de tip portal.
Servicii de consultanta( finalizate prin punerea la dispozitie a unui document de consultanta): 1Software pentru Integrare la nivelul datelor: 1 buc.
Software pentru Integrare la nivelul aplicatiilor: 1 buc.
Software pentru Integrare la nivelul Portal 30.000 utilizatori: 1 buc.
Software pentru Management de Proiect si de Portofoliu pentru minim 10 Manageri de Portofoliu, 20 de Manageri de Proiect si 50 de participanti la proiect: 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 750, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare prin Scrisoare bancara: 35.000 Euro, valabila 100 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantie de buna executie: 10 % din pretulcontractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene ( Facilitatea Schengen ) / Ordin de Plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata cu desemnarea unui lider de asociatie.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;
2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;3. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
4. Adresa de la Instanta Competenta / Curtea Districtuala / Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
6.. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
7. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.
8. Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la neincadrarea in art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea,
9 Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil,
conform detaliilor din documentatia de atribuire, Fisa de date a achizitiei .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007).
b) Media Cifrei de afaceri a ofertantuluiin domeniul de activitate IT&C (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)trebuie sa fie pozitiva pe ultimii 3 ani.b) trebuie sa fie mai mare de 2.000.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Experienta similara a ofertantuluib) Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) 1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la data depunerii ofertelor) cel putin 1 contract in domeniul furnizarii si implementariiunui proiect similar cu cel al obiectului contractului; participarea ofertantului la contracta fost de minimum400.000 Euro.2. Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin 1 recomandare din partea unui beneficiar al unui proiect similar cu cel al obiectului contractului, proiect ce a fost implementat de ofertant in ultimii 3 ani ( calculati de la data depunerii ofertelor);participarea ofertantului la proiect a fost de minimum400.000 Euro. Recomandarea va fi depusa in original sau copie legalizata.Se vor prezenta recomandari, copii dupa contracte similare finalizate, procese verbale de receptie si se vor respecta cerintele mentionate in formularele 10 si 11 ale documentatiei de atribuire.b) Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent, in domeniul I.T.&C.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S163-220116 din 23.08.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2008 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2008 13:00
Locul: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, B-dul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, expertii cooptati in cadrul comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor dar nu mai mult de 2 persoane din partea aceluiasi ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect: FACILITATEA SCHENGEN: proiect RO-FSCH 10 : Intarirea capacitatii sistemului informatic al Politiei Romane necesar implementarii SIS II , beneficiarfinalfiindInspectoratulGeneralalPolitiei Romane.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos. nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Oficiul de Plati si contractare PHARE
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+40(21)326 55 55 interior 614, Email: [email protected], Fax: +40(21)326 87 09; +40(21)326 87 30
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272, alin (2) si (5) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si contractare PHARE
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr. 44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+40(21)326 55 55 interior 614, Email: [email protected], Fax: +40(21)326 87 09; +40(21)326 87 30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2008 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer