Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Modernizarea arhitecturala si peisagistica a Parcului Drumul Taberei, din sector 6, Bucuresti"


Anunt de participare numarul 129967/07.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sectorului 6 (Primaria sectorului 6)
Adresa postala:  Bd. Regiei nr. 6-8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060204, Romania, Punct(e) de contact:  B-dul Regiei nr. 6-8, sector 6, Tel. 0213180144, In atentia:  Andreea Florescu, Email:  [email protected], Fax:  0213180143, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Modernizarea arhitecturala si peisagistica a Parcului Drumul Taberei, din sector 6, Bucuresti"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"Modernizarea arhitecturala si peisagistica a Parcului Drumul Taberei, din sector 6, Bucuresti"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
45112723-9-Lucrari de arhitectura peisagistica a terenurilor de joaca (Rev.2)
45221115-1-Lucrari de constructii de poduri de otel (Rev.2)
45223210-1-Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
"Modernizarea arhitecturala si peisagistica a Parcului Drumul Taberei, din sector 6, Bucuresti"
Valoarea estimata fara TVA: 54, 445, 447.19RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 1000000 lei constituita cf art 86 alin 1 din Hg925/2006;garan de buna executie: 10%din val f tva a ctr
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale (POR Axa prioritara 1);Buget local sector 6;fonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl priv eligibilitate(privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006);decl priv neincadrarea in art 181 din OUG34/2006;decl priv calitatea de participant la procedura;certif de participare la licitatie cu oferta independenta cf ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2010;decl privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG34/2006;certificat de atestare fiscala priv plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat;certif de taxe si impozite locale;cazier fiscal al societatii;cazier judiciar al societatii;certificat constatator emis de ORC;certificat de inregistrare emis de ORC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf gen;Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010);balantele contabile de verif la finele anilor 2008, 2009, 2010;inf priv accesul ofertantului la linii de credit sau disponib resurselor financiare necesare pt exec partiala a lucr
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri pe ultimii 3 ani min 100.000.000 lei;nivelul indicatorului financiar "lichiditate gen "calculat pt anul 2010 sa fie min 99%;op ec trebuie sa anexeze unul sau mai multe doc numai in original prin care se conf disponib financiare sau accesul la facilit de credit in suma egala cu cel putin 20% din suma ofertata pt realizarea ctr(pe toata durata de executie, respectiv maxim 18 luni de la semnarea contractului).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista lucr exec in ultimii 5 ani;fisa exp similara;decl cu priv la pers de conducere si efectivele medii anuale ale pers angajat;decl priv pers specializat de care disp op ec in ved indepl ctr;lista personal desemnat pt exec lucr;lista utilaje si echip tehnice, inclusiv dotarile de care dispune pt indepl ctr;decl pe propr rasp ca in cazul in care va fi decl castig isi va autoriza toate utilajele > de 3, 5 to pe care le foloseste in derularea ctr;lista cuprinzand subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
exec in ult 5 ani din sg ctr derulat a unei exp sim de exec lucr amenaj peisag in val min de 15000000 lei f tva;exec in ultim 5 ani din cel mult 2 ctr derulate a unei exp simil de uzinare si montaj struct de rezist met in val de min 22000000 lei f tva care sa includa min uzinare si montaj a unui/unor pod/poduri pe struct de rezist met cu val de min 11000000 lei f tva;exec in ultim 5 ani dintr un sg ctr derulat a unei exp sim de exec lucr de retele alim cu apa si/sau irigatii in val de min 1100000 lei f tva;exec in ultim 5 ani dintr un sg ctr derulat a unei exp sim de exec lucr de retele electr si/sau brans electr in val de min 4500000 lei f tva, exec in ultim 5 ani dintr un sg ctr derulat a unei exp sim de exec lucr de drumuri in val de min 8500000 lei f tva;efect in ultim 3 ani, dintr-un sg ctr a unei exp sim de furniz si montaj sist de supravegh video cu val de min 1000000 lei f tva;min 1 abs spec constr;min 1 abs studii tehn in arhitect, membru OAR, min 1 ing CFDP, min 1 arh spec arh peisag/1 ing hortic, min 1 ing sist de sec, min 1 ing spec electronica/ electrotehn/automat/calc soft/hardware, min 1 spec topo, min 1 ing retele electr, min 1 pers atestata manager al sist de management al calit, min 1 pers atestata manager al sist de manag de mediu, min 1 RTE drumuri, min 1RTE lucr electr, min 1 tehn pt sist detectie, supravegh video, control acces, min 1 resp tehn cu sudura, min 10 sudori in metal, min 2 sudori PEHD;dotari: 1 automacara, 2 autospec nacela; 4 excav min 1, 2mc, 2 buldozere, 4 sapatoare in spatii limit, 8 incarc frontale min 3, 2 to, 8 autobasc cu capacit cuprinsa intre 8, 5 to si 16 to, 4 autobasc cu capacit >20 to, 2 trailere transp agabaritic, 2 ech de insamantat, 4 autoutilit transp pers, 2 cilindri compact >8to, 2 cilindri compact lis-lis >8to, 4 placi vibratoare, 4 ech vibrat beton, 4 cilindri compact lis-lis pt spatii limit cu vibrare pana in 3 to, 2 statii ridicari topo, 1 lab gr II;atestat ANRE;licenta MAI pt proiectare, instalare si intret sist de alarmare imp efractiei;pt ech electr-marcaj CE;autoriz ISCIR;ISO 9001, ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2011 11:00
Locul: Directia Investitii, B-dul Regiei nr. 6-8, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau imputerniciti legali ai acestora si membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1-Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor-poli de crestere, Domeniul major de interventie 1.1.Planuri integrate de dezvoltare urbana, subdomeniul: centre urbane
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire poate fi accesata pe SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  B-dul Regiei nr 6-8, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060204, Romania, Tel. 0213180144, Email:  [email protected], Fax:  0213180143
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2011 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer