Licitatie Publica - Modernizarea Blocului de interventie de la Zigoneni
Anunt de participare (utilitati) numarul 60672/06.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGRES, B-dul Basarabilor, Nr.82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Hanches, Tel.0248507289, Email: [email protected], Fax: 0248507238
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr.82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel.0248507289, Email: [email protected], Fax: 0248507238
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr.82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel.0248507289, Email: [email protected], Fax: 0248507238
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SUCURSALA HIDROCENTRALE CURTEA DE ARGES
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr.82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel.0248507289, Email: [email protected], Fax: 0248507238
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizarea Blocului de interventie de la Zigoneni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Zigoneni, Comuna Baiculesti, Judetul Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de modernizare cuprinzand : Elaborare Proiect tehnic, Documentatie obtinere avize si executie- refacere acoperis- refacerea fatadelor- refacere finisajelor interioare- refacerea instalatiilor de canalizare exterioara a cladirii-refacere amenajari exterioare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Listelor de cantitati din Caietul de sarcini si a masuratorilor proprii ale ofertantilor
Valoarea estimata fara TVA: 442, 427RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
225 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 6700 lei. Garantie de buna executie 5% din pretul contractului, fara TVA.Constituire conform precizarilor din Fisa de date a achizitiei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata prin Op din Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din OUG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, Documente privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat al statului, Certificat constatator emis de ORC cu 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, original sau copie legalizata,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoare minima impusa pentru cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: 350000 euro, Solvabilitate patrimoniala >30%, Lichiditate generala> 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani( Lista va cuprinde minim 2 lucrari similare) , Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Lista personalului responsabil " cheie" , Declaratie privind utilajele, echipamentele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului d elucrari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2008 00:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu numerar la casieria sucursalei sau prin OP in contul RO78RNCB0024010067260001, deschis la BCR Curtea de Arges
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2008 11:30
Locul: Sediul S.H. Curtea de Arges, B-dul Basarabilor, nr.82-84, Judetul Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare Contestatii
Adresa postala: Consiliul National de Solutionare ContestatiiStrada Stavropoleos, nr.6, Sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: Strada Victoriei, nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 11017, Romania, Tel.0248624494, Email: [email protected], Fax: 0248624494
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune la CNSC in termen d e5 zile de la data luarii la cunostinta despe un act al autoritatii contractante pe care il considera ca il poate contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC al S.H. Curtea de Arges
Adresa postala: B-dul Basarabilor, nr.82-84, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel.0248507289, Email: [email protected], Fax: 0248507238
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2008 10:40