Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea canalelor de evacuare gaze arse cazan 3 prin legatura la IMA 2


Anunt de participare (utilitati) numarul 102500/22.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala:  DR.TR.SEVERIN STR.NICOLAE IORGA NR.1, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  220236, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. 0252/315848, In atentia:  RODICA CHERESDI, Email:  [email protected], Fax:  0252/323685, Adresa internet (URL):  www.raan.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma sub autoritatea MECMA
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizarea canalelor de evacuare gaze arse cazan 3 prin legatura la IMA 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sucursala ROMAG-TERMO; Sat Halanga, com. Izvoru Barzii, Judetul MH
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia de lucrari pentru modernizarea canalelor de evacuare gaze arse cazan 3 prin legatura la IMA 2.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectarea si executia de lucrari pentru modernizarea canalelor de evacuare gaze arse cazan 3 prin legatura la IMA 2 sunt conform caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 80.000 lei si garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii bugetare si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii se solicita numai daca oferta comuna este castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local;
- Certificat de Inregistrare ;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Persoane juridice / fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Situatii financiare anuale, in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009, sau extrase de bilant;
- Informatii generale; - Cerinta minima obligatorie: cifra de afaceri globala pe anii 2007-2008-2009, media celor 3 ani trebuie sa fie egala cu cel putin 8.000.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-O lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, benefiaciari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;Pentru sustinerea experientei similare ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat, in ultimii 5 ani, (2005-2009) cel putin o lucrare similara cu obiectul contractului supus procedurii de achizitiein valoare de: 1.000.000 lei -executie lucrare lei;
- 100.000 lei ? proiectare lucrare.Se va prezenta : ? un contract de lucrari similare in copie certificat cu originalul, insotit de : - recomandare din partea beneficiarului lucrarilor similare (minim o recomandare) sau certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale in copie conform cu originalul
-copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sipunere in functiune-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului;
-Declaratie privind subcontractantii? si anexa acestuia, cu subcontractantii si specializarea acestora (daca este cazul);
-Informatii generale? despre subcontractant, (daca este cazul);
-Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune, sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii ;
-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului;
-Persoanele responsabile cu executia lucrarilor;
- Informatii referitoare la personalul de conducere;
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
-Document privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul roman ? SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent ;
-Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca , de protectia muncii si situatii de urgenta si protectia mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata totala de depunere proiect
20%
Descriere: Durata totala de depunere proiect
3.
Durata de executi a lucrarii
10%
Descriere: Durata de executi a lucrarii
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2010 12:00
Locul: RAAN, Dr. Tr. Severin, str, Nicolae IORGA, NR. 1, sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40-(0)213104641, Email:  [email protected], Fax:  +40-(0)213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Jud. Dolj, ,Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200136, Romania, Tel. +40-(0)251.41.56.01, Fax:  +40-(0)251.41.56.01
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A.A.N. - Serviciul Contencios Juridic
Adresa postala:  Str. Nicolae Iorga, nr. 1, Judetul MH, Localitatea:  Drobeta TurnuSeverin, Cod postal:  220236, Romania, Tel. +40-(0)252/326147, Fax:  +40-(0)252/323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2010 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer