Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea Centrului Scolar pentru Educatie Incluziva "ELENA DOAMNA"


Anunt de participare numarul 86531/16.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETULVRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: DIMITRIE CANTEMIR, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620048, Romania, Punct(e) de contact: CATALINA OACHES, Tel.0237616800 int. 135, Email: [email protected], Fax: 0237225533, Adresa internet (URL): www.cjvrancea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie Publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea Centrului Scolar pentru Educatie Incluziva "ELENA DOAMNA"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Focsani, Strada Cuza-Voda, nr. 56, JUDETUL VRANCEA
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea Centrului Scolar pentru Educatie Incluziva "ELENA DOAMNA", Municipiul Focsani, Strada Cuza-Voda, nr. 56, cod SMIS 3526
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Potrivit documentatiei de atribuire, ofertantii vor depune oferte in mod obligatoriu pentru listele de cantitati din caietele de sarcini. In cadrul proiectului Modernizarea centrului scolar pentru educatie incluziva "ELENA DOAMNA", Municipiul Focsani, Strada Cuza-Voda, nr. 56, cod SMIS 3526, urmeaza a se reabilita, moderniza si dota urmatoarele cladiri: cladire corp A cu destinatie sali de clasa, cladire corp B cu destinatie sali de clasa, cladire corp C cu destinatie corp administrativ, sali de clasa si biblioteca, cladire ateliere cladire sala de sport, cladire internat Sud.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 954, 419RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 84.000 lei. Garantia de buna executie 5%(2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Agenti economici care au domeniul de activitate solicitat, asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formulare 12A (declaratie privind eligibilitatea ), 12B (declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006, 12C (declaratie privind calitatea de participare la procedura), certificat de atestare fiscala, certificat privind impozite si taxe locale , certificat constatator emis de Oficiul Registru Comertului, copie legalizata dupa certificat de inregistrare si statut/actul constitutiv, Certificat de atestare pentru executia lucrarilor de instalatie electrice emis de catre A.N.R.E. - copie legalizata, Certificat de atestare (licenta) emis de I.G.P.R. Bucuresti pentru lucrari de instalatii electrice-sistem de avertizare la efractie, sistem de avertizare la incendiu-copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008), cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: 13.900.000 lei, Formular 2 (informatii generale )-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, lichiditate>100% conform bilantului la 31.12.2008, Asigurarea riscului profesional, min. 300.000 euro (1 euro=4, 2231 curs BNR la 31.08.2009) pentru lucrari pe care le are in derulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formulare 12 F (Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani), 12I (Declaratie personal angajat si cadre de conducere), 12H(Declaratie privind dotarile specifice, utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport), Formular 12G (Informatii privind subcontractantii), ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18000, managementul sanatatii si securitatii ocupationale SA 8000/2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul
70%
Descriere:
2.
durata garantiei lucrarilor
15%
Descriere:
3.
programul calitatii propus pentru executia lucrarii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In faza electronica se liciteaza doar pretul.Imbunatatirea ofertelor la licitatia electronica in 2 runde a cate 24 h fiecare cu pauza de o zi intre runde
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2009 10:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori din partea Ministerului de Finante, reprezentantii/imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE. Program Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara-Imbunatatirea infrasctructurii sociale, Domeniul major de interventie-Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare si a infrastructurii de formare profesionala continua
VI.3) Alte informatii
Intrucit din MOTIVE TEHNICE (plansele cu detaliile de executie sunt pe suport hartie, format mai mare de A2) documentatia de atribuire nu poate fi postata in S.E.A.P. aceasta se va ridica numai de la sediul autoritatii contractante in urma unei scrisori de intentie (conform O.U.G. 19/2009 art.2, pct.5 alin.2 ).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800319, Romania, Tel.0236/46.00.27, Email: [email protected], Fax: 0236/46.02.27
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Vrancea- Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul. Dimitrie Cantemir , nr. 1, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620048, Romania, Tel.612038 int.142, Email: [email protected], Fax: 0237/225533, Adresa internet (URL): www.cjvrancea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2009 17:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer