Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea comunei Costeti prin constructia de poduri, podete si punti pietonale - modifica anuntul 16705


Anunt de participare numarul 16719/30.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Costesti
Adresa postala: Comuna Costesti, judetul Valcea, Localitatea: Costesti, Cod postal: 247115, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghita Petrescu, Tel.0250/863330, Email: [email protected], Fax: 0250/863330, Adresa internet (URL): www.costestivalcea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea comunei Costeti prin constructia de poduri, podete si punti pietonale - modifica anuntul 16705
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Lucrarea se va executa in satele Costesti, Pietreni, Bistrita si Varatici.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul se refera la constrcutia de poduri, podete si punti pietonale si un zid de sprijin.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221111-3 - Pod rutier (Rev.1)
45221113-7-Pasarela pentru pietoni (Rev.1)
45221220-0-Podete (Rev.1)
45223220-4-Lucrari de baza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor construi: 8 podete tubulare, 1 pod cu cale ingusta, 10 podete laterale, 1 zid de sprijin, 3 punti pietonale.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 332, 756RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.09.2007 pana la 03.09.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna participare - 13327, 56 RONGarantia de calitate - 66640, 8 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din bugetul de stat si bugetul local: 97 % din bugetul de stat, 3 % din bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta comuna a mai multor operatori economici este declarata castigatoare, asocierea operatorilor trebuie legalizata. Forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Lucrarile se vor executa la termen;Se vor respecta dispozitiile achizitorului;Se vor rectifica erorile aparute la lucari.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier juridic;
Declaratie de eligibilitate;
Certificate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii bancare;
Bilantul contabil;
Declaratii privind cifra de afaceri;
Certificat de atestare fiscala;
Cazier fiscal.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor efectuate in ultimii 5 ani;
Informatii cu privire la personalul tehnic de care dispune;
Informatii cu echipamentul folosit la lucari;
Informatii cu privire la personalul angajat in ultimile 12 luni,
Informatii cu privire la responsabili pentru indeplinirea obiectivelor;
Curiculum vitaee al responsabililor de proiect.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3196/24.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Caietul de sarcini se va cumpara de la sediul primariei Costesti, judetul Valcea contra sumei de 50 lei RON.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2007 14:00
Locul: Primaria comunei Costesti, comuna Costesti, judetul Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Poate sa participe la deschiderea ofertelor cate o persoana de la fiecare operator economic care a depus dosar de participare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Ordonanta 7/2006 - modernizarea infrastructurii rurale
VI.3) Alte informatii
97% finantare de la bugetul de stat, 3 % finantare de la bugetul local pentru acest proiect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr 6, sect 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariat primaria comunei Costesti
Adresa postala: Comuna Costesti, judetul Valcea, Localitatea: Costesti, Cod postal: 247115, Tel.0250/863330, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2007 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer