Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea, consolidarea si extinderea cladirii casei de cultura pentru amenajarea unui complex balnear si Amenajarea unui traseu pentru cura de teren (proiectare si executie)


Anunt de participare numarul 80532/23.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS BAILE-TUSNAD
Adresa postala: Oltului, nr.63, Localitatea: Baile Tusnad, Cod postal: 535100, Romania, Punct(e) de contact: Szafta Andras, Tel.0266/335006, In atentia: D-l Viceprimar, Email: [email protected], Fax: 0266/335006, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea, consolidarea si extinderea cladirii casei de cultura pentru amenajarea unui complex balnear si Amenajarea unui traseu pentru cura de teren (proiectare si executie)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul Baile Tusnad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare documentatie tehnico-economice de investitii (studiul de fezabilitate, proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, antemasuratori, documentatii pentru acorduri si avize , documentatia pentru autorizatia de construire si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada implementarii proiectului) precum si executia lucrarilor de constructii-montaj pentru obiectivul : Modernizarea, consolidarea si extinderea cladirii casei de cultura pentru amenajarea unui complex balnear si Amenajarea unui traseu pentru cura de teren (proiectare si executie)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45212172-2-Lucrari de constructii de centre de recreere (Rev.2)
71223000-7-Servicii de arhitectura pentru lucrari de extindere a constructiilor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I elaborare studiu de fezabilitate, proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, antemasuratori , alte avize si acorduri solicitate prin lege documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada implementarii proiectului.Lotul II executie lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 3, 938, 655RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare de 20000 lei, garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare guvernamentala conform HG 490/28.04.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontract
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaraii privind eligibilitateaDeclaratia privind neincadrarea in art. 181Imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul
Prezentare indeplinire obligaiilor fiscale
Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor fata de: - Bugetul de stat (bugetul consolidat)- Bugetul local- Pentru persoanele straine : document similar emis de organele fiscale abilitate din tarile respective (in copie legalizata si in traducere legalizata
Persoane juridice/fizice romane
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in original sau copie legalizatavalabil la data deschiderii licitatiei (emis cu max. 30 zile inainte)
Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
scrisoare de bonitate bancara si contract de credit de la o banca in suma de cel putin 30% din valoarea estimata a contractului, respectiv 1121597 lei, bilanturi contabile pozitive pe anii 2006, 2007, 2008, cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani: min 11.200.000 RON, pentru constructor, respectiv minim 200.000 RON, pentru proiectant,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat care trebuie sa fie de cel putin 50 de persoane (in cazul asocierii se va considera indeplinita in mod cumulativ ) si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-uri in original si atestate in copie) pentru personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului (manager de proiect, RTE); (in cazul asocierii fiecare asociat va prezenta propriul personal de conducere)Prezentarea de certificate cu termen de valabilitate la zi, atestate conform legislatiei in domeniu din care sa rezulte respectarea standardelor de asigurare a calitatii ce se aplica contractului (sistemul de management al calitativi), Lista de experienta similara, Se stabileste ca limita minima impusa inchiderea si realizarea in ultimii 5 ani, a cel putin doua contracte similare ca natura si complexitate in valoare cumulata minima de 100.000 RON+TVA pentru proiectant, respectiv a cel putin trei contracte similare ca natura si complexitate in valoare cumulata minima 1.870.000 RON +TVA pentru constructor, din care cel putin doua trebuie sa fie: amenajari baza de tratament , piscine, bazine de inot.pentru care se va prezenta copie contract, proces verbal la terminarea lucrarii, recomandare de la beneficiar.Lucrarea similara prezentata trebuie sa se incadreze in obiectivele de lucrari: Cod CPV 45000000-7 Lucrari de construcsii (Rev. 2) (civile sau industriale)45212172-2 Lucrari de constructii de centre de recreere (Rev. 2) (amenajari baza de tratament , piscine, bazine de inot), Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitativi, Informatii privind subcontractanti, Informatii privind asocierea, Certificat ISO 9001, Certificat ISO 14001 din domeniul supus licitaiei sau echivalent numai pentru executant, Certificat OHSAS-18001 din domeniul supus licitatiei sau echivalent numai pentru executant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Propunerea financiara
51%
Descriere: Ptotal = P proiectare (I.) + P executie (II.)
2.
propunere tehnica
49%
Descriere: Ptehnic = Psolutie+ Pdurata
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2009 12:00
Locul: Sediul Primariei Orasului Baile Tusnad, 535100, Baile Tusnad, Str. Oltului, Nr. 63, Jud Harghita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de catre ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Targu Mures
Adresa postala: Str. Justitiei, Nr.1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265-263694, Email: [email protected], Fax: 0265-269199, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspxidInstitutie=43
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depune la CNSC si autoritatea contractanta in termen de 5 zile de la primirea rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Orasul Baile Tusnad
Adresa postala: Str. Oltului, Nr.63, Localitatea: Baile Tusnad, Cod postal: 535100, Romania, Tel.0266-335006, Email: [email protected], Fax: 0266-335006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2009 21:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer