Licitatie Publica - Modernizarea Depozitului National de Deseuri Radioactive Baita Bihor
Anunt de participare numarul 58019/10.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+ 40 21 326.55.55/ int. 532, In atentia: Ioana Ionescu, Manager de proiect, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea Depozitului National de Deseuri Radioactive Baita Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul ANDRAD si/sau IFIN-HH, precum si in judetul Bihor, sat Baita, unde este situat Depozitul National de Deseuri Radioactive (DNDR)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Operatorul Economic va propune si justifica masurile de modernizare a DNDR Baita Bihor care urmeaza sa fie executate in contractul de lucrari. Acesta va actualiza evaluarea de securitate a depozitului, criteriile de acceptare a deseurilor radioactive si va imbunatati procedurile de lucru pentru sistemul modernizat de depozitare definitiva.Operatorul Economic va stabili nivelul calitativ ce trebuie realizat prin proiectare si executie pe baza de reglementari tehnice si de studii si cercetari efectuate, va actualiza documentatia de atribuire pentru desfasurarea licitatiei de lucrari si va asista Beneficiarii in desemnarea cistigatorului licitatiei de lucrari. In timpul executiei lucrarilor de modernizare a DNDR, Operatorul Economic va asigura supervizarea de inalta calitate a lucrarilor, prin desemnarea unui Inginer in sensul definit la art. 3 din FIDIC (the International Federation of Consulting Engineers), Cartea Galbena, Editia I, 1999.NOTA: Lucrarile de modernizare a DNDR Baita Bihor fac obiectul unui alt proiect de lucrari care se va desfasura in aceeasi perioada de timp cu prezentul proiect. Acestea se vor realiza conform prevederilor Conditiilor Generale FIDIC Conditii de contract pentru utilaje si proiectare constructie pentru lucrari electrice si mecanice si pentru lucrari de constructie si ingineresti proiectate de antreprenor, Cartea Galbena, Prima Editie, 1999.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74276200-6 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.1)
74231520-8-Servicii de consultanta in constructii (Rev.1)
74231900-6-Servicii de expertiza (Rev.1)
74262000-3-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.1)
74274300-3-Servicii de cadastru (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Fundamentarea, documentarea, pregatirea si supervizarea proiectul de lucrari de modernizare a DNDR Baita-Bihor, pe baza de asistenta tehnica, raspunzind necesitatilor obiective de aducere a actualului depozit in parametrii necesari alinierii la cele mai recente cerinte ale legislatiei nationale si a practicilor internationale in domeniu.
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 12.000 Euro;garantie bancara de buna executie 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri PHARE 2006 conform Memorandumul de Finantare nr.2006/018-411.03 incheiat intre Guvernul Romaniei si Comisia Europeana pentru Programul Comuntar in Domeniul Securitatii Nucleare pentru Romania
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
2. Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezule ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialede pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
5. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.
6. Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul in care declaratia mentionataeste semnata de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a imputernicit aceasta persoana.
7. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media profitului netal ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie pozitiv pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007).Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie mai mare de 600.000. Euro pe ultimii trei ani(2005, 2006, 2007).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor) cel putin 1 proiect de asistenta tehnica in domeniul gospodaririi deseurilor radioactive2. Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante (in cazul unei asocieri aceasta cerinta trebuie indeplinita de cel putin unul dintre membrii asocierii).
3. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) are specialisti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. participarea ofertantului la respectivul contract a fost de minimum 150.000 Euro;2. Sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent, in domeniul gospodaririi deseurilor radioactive.3. cel putin 7 specialisti (fizicieni sau chimisti sau radiochimisti) care sa lucreze in domeniul gestionarii deseurilor radioactive.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta tehnica
49%
Descriere:
2.
Oferta financiara (valoare onorariu total)
51%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S47-065266din07.03.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2008 14:00
Locul: OPCP - Bulevardul Mircea Voda, nr.44, IntrareaB, Sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Comunitar in Domeniul Securitatii Nucleare pentru Romania - PHARE 2006
VI.3) Alte informatii
Modul de aplicare al cerintelor mentionate la punctul III.2) CONDITII DE PARTICIPARE se explica detaliat in documentatia de atribuire. Ofertantul va lua in considerare in prezentarea ofertei, descrierea detaliata a acestor cerinte, asa cum sunt prevazute in documentatia de atribuire Fisa de date a achizitiei.Documentatia de atribuire in format electronic este atasata prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP
Adresa postala: B-Dul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Tel.+4021 326 55 55 int.181, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Utilizarea cailor de atac (completati rubrica VI.4.2 SAU, dupa caz, rubrica VI.4.3) conform art.272 alin(2) si art.280 alin(5) din OUG 34/2006 u modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 40 21 326.55.55/ int. 614, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2008 15:04