Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea Depozitului National de Deseuri Radioactive Baita Bihor


Anunt de participare numarul 45496/06.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: B-dul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare (OPCP), Tel.+40(021)3265555int.532, In atentia: Ioana Ionescu, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 326 87 09 ; +40(021)3268730, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea Depozitului National de Deseuri Radioactive Baita Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul ANDRAD si/sau IFIN-HH, precum si in judetul Bihor, sat Baita, unde este situat amplasamentul Depozitului National de Deseuri Radioactive, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Fundamentarea, documentarea, pregatirea si supervizarea proiectul de lucrari de modernizare a DNDR Baita-Bihor, pe baza de asistenta tehnica, raspunzind necesitatilor obiective de aducere a actualului depozit in parametrii necesari alinierii la cele mai recente cerinte ale legislatiei nationale si a practicilor internationale in domeniu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74276200-6 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.1)
74231520-8-Servicii de consultanta in constructii (Rev.1)
74231900-6-Servicii de expertiza (Rev.1)
74262000-3-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.1)
74274300-3-Servicii de cadastru (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Fundamentarea, documentarea, pregatirea si supervizarea proiectul de lucrari de modernizare a DNDR Baita-Bihor, pe baza de asistenta tehnica, raspunzind necesitatilor obiective de aducere a actualului depozit in parametrii necesari alinierii la cele mai recente cerinte ale legislatiei nationale si a practicilor internationale in domeniu.
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare: 12.000 Eurob) Cuantumul garantiei de buna executie: 10 %din valoarea contractului de achizitie publica de servicii, in Euro fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantat de U.E. in conf cu Acordul de Finantare 2006/018-411.03 intre Guvernul Romaniei si CE pentru Prgr. Orizontal pentru Prgr. Comunitar in Domeniul Securitatii Nucleare pentru Romania in 2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate(Formularul 2) si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formularul 3)
1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
2. Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezule ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;
3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialede pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
5. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.
6. Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declartia referitoare la art.180 si art.181.
7. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media profitului netal ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie pozitiv pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006)Media cifra de afaceri a ofertantului trebuie sa fie mai mare de 0, 6 mil.Euro pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertei) cel putin 1 proiect avind ca scop asistenta tehnica pentru un operator de depozite de deseuri radioactive si/sau instalatie de gospodarire deseuri radioactive pentru realizarea de evaluari de securitate si/sau criterii de acceptare deseuri radioactive.
2. Ofertantul (Operator economic sau membrii asocierii de operatorii economici impreuna) are experienta in coordonarea de proiecte de supervizare in lucrari de constructii finalizate in ultimii 5 ani, proiect in conformitate cu conditiile de contract similare FIDIC.
3.Ofertantul (Operator economic sau membrii asocierii de operatorii economici impreuna) are experienta in elaborarea de documentatii de atribuire de lucrari.
4 Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) au cel putin 5 angajati permanenti fizicieni, chimisti si radiochimisti care sa lucreze in domeniul gestionarii deseurilor radioactive.
5.Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. participarea ofertantului fiind de minim 180.000 Euro.2.cel putin un proiect.3.cel putin o documentatie de atribuire.4.cel putin 5 specialisti fizicieni, chimisti si radiochimisti care sa lucreze in domeniul gestionarii deseurilor radioactive.5.Copii certificate ISO 9001, ISO 14000sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta tehnica
49%
Descriere:
2.
Oferta financiara (valoare onorariu total)
51%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2008 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.07.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2008 12:00
Locul: OPCP - B-dul Mircea Voda nr. 44., Intrarea B, Sector 3, Bucuresti, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul finantat din fonduri comunitare si cofinantare nationala.Programul PHARE: Programul de sprijin comunitar in domeniul securitatii nucleare pentru Romania 2006.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (21) 310.46.42, Email: [email protected], Fax: +40 (21) 310.46.41, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR-OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE
Adresa postala: B-Dul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 40 21 326 55 55, int.181, Email: [email protected], Fax: + 40 213 26 87 30, 326 87 09, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP - Compartimentul juridic
Adresa postala: B-Dul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4021 326 55 55 int. 614, Email: [email protected], Fax: + 40 213 26 87 30, 326 87 09, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2008 18:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer