Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZAREA DRUM COMUNAL DC 160- SAT DRAGOSLOVENI,COM DUMBRAVENI, JUD.VRANCEA


Anunt de participare numarul 76607/04.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Dumbraveni (CONSILIUL LOCAL DUMBRAVENI)
Adresa postala: DUMBRAVENI, Localitatea: Dumbraveni, Cod postal: 627105, Romania, Punct(e) de contact: IONEL STRAMBEI, Tel.0237255092, Email: [email protected], Fax: 0237255092
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZAREA DRUM COMUNAL DC 160- SAT DRAGOSLOVENI, COM DUMBRAVENI, JUD.VRANCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DC 160 DUMBRAVENI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE + PROIECTARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233100-0 - Lucrari de constructii de autostrazi si de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ASFALTARE PEO DISTANTA DE APROXIMATIV 4 KM SI 101 PODETE DE ACCES SI SANTURI DALATE
Valoarea estimata fara TVA: 3, 339, 254RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN SUMA DE 65000 LEI PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA SAU ORDIN DE PLATAGARANTIA DE BUNA EXECUTIE DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
AGENTI ECONOMICI CARE AU OBIECTUL DE ACTIVITATE SOLICITAT, ASOCIRE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formulare 12A, 12B, 12C, 12DSe vor prezenta certificate care sa ateste plata la zi a obligatiilor la bugetul de stat si la bugetul local cei care vor avea datorii vor fi exclusi din cadrul procedurii;CERTIFICAT UNIC DE INREGISTRARE ;
- CERTIFICAT CONSTATATOR, EMIS DE ORC ;
-CAZIER FISCAL ELIBERAT DE DGF;
- COPIE DUPA STATUTUL SOCIETATIISEMNAT SI PARAFAT PE FICARE PAGINACU MENTIUNEA CONFORM CU ORIGINALUL
-CAZIER JUDICIAR PENTRU ADMINISTRATORUL SOCIETATII
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2007, 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente ;
-prezentarea Formularului B2 INFORMATII GENERALE;
-declararea cifrei medie de afaceri pe ultimii 3 ani ; incadrarea cifrei medii pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu9.000.000 LEI-
-lichiditatea generala (globala) medie din ultimii 3 ani sa fie mai mare de 110%--solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 35%;
-se vor prezenta in copie asigurari de risc profesional (polita) pentru lucrari de constructie drumuri si poduri-cerinta minima :200.000 euro ;
- Capacitatea financiara de sustinere a executiei lucrariiva fi de minim 3 000 000 lei se vor prezenta extrase de cont vizate de catre banca, privind capacitatea ofertantului de a sustineexecutarea lucrarii.
In cazul asocierii fiecare asociat va prezenta documentele solicitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE(executie fara proiectare ) IN ULTIMII 5 ANIFORMULAR 12F. Cerinta minima: indeplinirea in ultimii 5 ani a 3 (trei) contracte de lucrari similare receptionate in valoare cumulata de 2.300.000 lei fara TVA, 2. Lista principalelor servicii de proiectare efectuate in ultimii 3 ani FORMULAR 12 E. Cerinta minima: indeplinirea in ultimii 3 ani a 3 (trei) contracte de serviciisimilare receptionate in valoare cumulata de 220.000 lei fara TVA, 3.FORMULAR 12H
4.FORMULAR 12IInformatii privind studiile, pregatirea pentru indeplinlrea contractului).
Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei , ofertantul va prezenta contract de colaborare sau de munca -legalizat.Ofertantul trebuie sa dispuna de un responsabil cu controlul tehnic de calitate autorizat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei, ofertantul va prezenta contract de colaborare sau de munca -legalizat.Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un inginer proiectant de specialitate (CFDP - cai ferate, drumuri si poduri sau echivalent) cu experienta relevantain domeniu se vor atasa contract de colaborare sau de munca legalizat, plus trei contracte de proiectare drumuri in anii 2007-2008, cu proces verbal de predare si recomandari sau certificat conform art 36 ^1 din HG 925/2006.
5.FORMULAR 12 G
6.ISO 9001/2000; SR EN ISO 14001/2004; OHASAS 18001/1999
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa dispuna deCerinta minima executant lucrari : -autobasculante 12 buc. ;
-autogreder 2 buc. ;
-cilindru compactor cu vibrator 2 buc ;
- cilindru compactor pe pneuri 1 buc ;
-incarcator frontal 2mc. 3 buc. ;
-autocisterna apa 1 buc ;
-buldozer 1 buc ;
-repartitor mixturi 1 buc. ;
-concasor 1 buc.;
-buldoexcavator2 buc.Cerinta minima servicii proiectare : - soft specializat licentiat proiectare in specialitatea drumuri si constructii civile ;
- aparat topo ;
- plotter.Cerinta minima: minim 15 angajati(pentru ofertantul care va realiza executia de lucrari)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL CEL MAI SCAZUT
70%
Descriere:
2.
DURATA DE GARANTIE ACORDATA LUCRARII
15%
Descriere:
3.
PROGRAMUL CALITATII PROPUS PENTRU EXECUTIA LUCRARII
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2009 12:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI DUMBRAVENI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti/imputerniciti ai ofertantilor cf art 33(2)/HG 925
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Intrucat din motive tehnice documentatia de atribuire nu poate fi postata in SEAP, aceasta se va ridica numai de la sediul autoritatii contractante in urma unei scrisori de intentie (conform O.U.G. 19/2009 art. 2, pct. 5, alin. 2). La stabilirea calendarului s-a tinut cont de prevederile art. 77 alin. 2 si ale art. 78 alin.2.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Str. Brailei nr 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800319, Romania, Tel.0236460027, Email: [email protected], Fax: 0236460227, Adresa internet (URL): www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Dumbraveni
Adresa postala: comuna Dumbraveni, Localitatea: Dumbraveni, Cod postal: 627105, Romania, Tel.0237255121, Email: [email protected], Fax: 0237255121
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2009 17:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer