Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea drumului comunal DC49 Schit Hadambu-Ursita-Mironeasa, din comuna Mironeasa, jud. Iasi


Anunt de participare numarul 76992/08.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MIRONEASA
Adresa postala: COMUNA MIRONEASA , JUD.IASI, Localitatea: Mironeasa, Cod postal: 707300, Romania, Punct(e) de contact: MARIA MANTU, Tel.0232228652, In atentia: PRIMAR CURCUDEL ELENA, Email: [email protected], Fax: 0232228600
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea drumului comunal DC49 Schit Hadambu-Ursita-Mironeasa, din comuna Mironeasa, jud. Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumul comunal DC49 Schit Hadambu-Ursita-Mironeasa, com. Mironeasa, judet Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea prin asfaltare a drumului comunal D.C.49 tronsonul SCHIT HADAMBU-URSITA-MIRONEASA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul de lucrari cuprinde executia lucrarilor de asfaltare a drumului comunal D.C.49 pe o distanta de 9, 88 Km +asistenta tehnica pe durata executiei
Valoarea estimata fara TVA: 7, 155, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 100.000 lei si garantie de buna executie in procent de 5% din valoarea contractului , fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face prin fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181; Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor catre stat-original sau copie legalizata; Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale-original sau copie legalizata; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-original sau copie legalizata;Certificat de inmatriculare in ORC-copie; Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, din ultimii 3 ani- informatii generale.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de min. 15.000 000 ron; Copii ale bilantului contabil pe ultimii 3 ani(2006-2007-2008), vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari pe ultimii 5 ani-min trei fise de experienta similara insotite fiecare de contract pentru lucrari similare;Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 5 ani, trei contracte de lucrari de drumuri, vizate de ISC a caror valoare sa fie mai mare sau egala cu 3.500.000 lei.
-Pentru fiecare fisa de experienta similara procesele-verbale de receptie si recomandare din partea beneficiarilor, vizate de ISC;
-Informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari-CV-uri, copii dupa diplome de studii si atestate(RTE, CQ), copii carti de munca completate la zi; Declaratia ofertantului de asigurare a responsabilului tehnic cu executia atestat de MLPTL; Responsabilul tehnic cu executia trebuie sa faca dovada ca este angajatul ofertantului cu carte de munca de min. 2 ani; inginer constructor cu vechime si experienta in constructii drumuri; laborant; muncitori calificati in lucrari de drumuri.Declaratie de disponibilitate a personalului responsabil pe intreaga perioada de derulare a contr.
-Informatii privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice si lista ce cuprinde cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice.Obligatoiu ofertantul va avea in dotare proprie, inchiriere sau alta forma de colaborare: statie de preparare mixturi asfaltice, repartiztor mixturi asfaltice, cilindru compactor-3 buc., incarcator frontal-1 buc., excavator-1 buc., buldozer-1 buc., autogreder- 2 buc., autocisterna apa-1 buc., buldoexcavator-1 buc, auto-transport materiale de 30 tone-5 buc., acces la laborator grad II. Declaratie pe propria raspundere a ofertantului prin care isi asuma raspunderea respectarii conditiilor de munca si protectie a muncii.-Documente care atesta certificarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001 si atestarea standardelor de mediu ISO 14001 .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
381/05.05.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2009 10:30
Locul: sediul Primariei Mironeasa
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii delegati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din MOTIVE TEHNICE documentatia de atribuire nu se poate posta electronic si se va obtine gratuit de la sediul primariei Mironeasa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, str. Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Camera de Comert si Industrie Iasi
Adresa postala: Iasi, B-dul Carol I, Nr.27, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700507, Romania, Tel.0232/268001 , ,Email: [email protected], Fax: 0232/214530
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Potrivit OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: comuna Mironeasa, judet Iasi, Localitatea: Mironeasa, Cod postal: 707300, Romania, Tel.0232/228600, Email: [email protected], Fax: 0232/228652
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2009 18:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer