Licitatie Publica - Modernizarea drumului comunal DC53-intersectia DN13-satul Cloasterf, Comuna Saschiz, Jud. Mures
Anunt de participare numarul 33268/20.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SASCHIZ (Primaria Saschiz)
Adresa postala: SASCHIZ, NR.159, JUD.MURES, Localitatea: Saschiz, Cod postal: 547510, Romania, Punct(e) de contact: IOSIF BARBULEA, Tel.0745638722, Email: [email protected], Fax: 0265711621
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea drumului comunal DC53-intersectia DN13-satul Cloasterf, Comuna Saschiz, Jud. Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: teritoriu administrativ al Comunei Saschiz, Jud. Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea drumului comunal DC53-intersectia DN13-satul Cloasterf, Comuna Saschiz, Jud. Mures
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarea va fi executata in totalitate, conform proiectului existent avand ca sursa de finantare bugetul local
Valoarea estimata fara TVA: 1, 550, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 30000RON; Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va efectua din bugetul local, periodic, cu OP, conform facturilor emise pt lucrari exec. si receptionate, gar. de buna executie se retine din plata facturilor partiale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In conformitate cu prevederile art. 44 din OUG 34/2006. Oferta asocierii declarate castigatoare determina legalizarea acordului/contractului de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 insotita de certificate fiscale in original pentru indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, Certificat constatator emis de ORC de pa langa Tribunalul Judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie legalizata,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil auditat pe ultimul an financiar, 2006, vizat si inregistrat la organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1550000RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, declaratie privind utilajele
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara-dovada ca a incheiat in ultimii 5 ani cel putin un contract a carui obiect sa fi fost executarea unei lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare de 500000RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar sau ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2007 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2007 10:00
Locul: Consiliul Local Saschiz, Com. Saschiz, Str. Principala nr. 159, Jud. Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Vizitarea amplasamentului se va efectua in data de 04.10.2007 ora 11.00. Locul de intalnire: sediul Consiliului Local Saschiz
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tg. Mures
Adresa postala: Tg. Mures, Str. Justitiei nr. 1, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540235, Romania, Tel.0265/263694, Email: [email protected], Fax: 0265/269199, Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 272 alin. 1 coroborat cu alin 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Saschiz - primarul comunei
Adresa postala: Com. Saschiz, Str. Principala nr. 159, Jud. Mures, Localitatea: Saschiz, Cod postal: 547510, Romania, Tel.0265/7116221, Email: [email protected], Fax: 0265/711621, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2007 15:02