Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea drumului forestier Sebes, oras Sovata, judet Mures


Anunt de participare numarul 27125/08.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Sovata (Primaria Oras Sovata)
Adresa postala: Str.Principala nr.155, Localitatea: Sovata, Cod postal: 545500, Romania, Punct(e) de contact: Dionisie Orban, Tel.0265/570218, Email: [email protected], Fax: 0265/570524
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Consiliul Local al Orasului Sovata
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: Drum forestier
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea drumului forestier Sebes, oras Sovata, judet Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Oras Sovata, judetul Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, obtinere de acorduri si elaborare documentatie pentru autorizatie de construire, asistenta tehnica si lucrari de executie aferente proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1. - Servicii de proiectare aferente realizarii investitiei.
Lot 2. - Lucrari de executie aferente investitiei.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 359, 296.56RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 34000 RONGarantie de buna executie: 5% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Decontari pe baza de situatii de lucrari, proiect finantat prin Programul SAPARD - Masura 3.5
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societate comerciala sau asociatii de operatori economici, fara seu cu subcontractanti.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea (formular); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. din OUG nr. 34/2006 (formular); Prezentare indeplinire obligatii fata de bugetul de stat si bugetul local (certificat fiscal)
Prezentarea Certificatului de inregistrare la ORC, a statutului si a contractului de societate sau documente similare pentru ofertantii straini.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani2. Scrisoare de bonitate bancara
3. Bonitatea financiara
4. Suma maxima a creditului obtenabil
5. Identificarea financiara
6. Sustinerea capacitatii financiare de o alta persoana juridica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Minim de 3 ori valoarea supusa licitatiei.2-3. Solvabilitate patrimoniala mai mare de 30% si lichiditate generala mai mare de 100%.4. Contract de credit sau scrioare de comfort pentru minim 35% din valoarea lucrarii.5. Formular6. Este permisa
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor prestari de servicii pe ultimii 3 ani
2. Lista principalelor lucrari executate pe ultimii 5 ani
3. Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice
4. Declaratie privind personalul tehnic de specialitate
5. Atestare privind standarde de protectia mediului
6. Sustinerea capacitatii tehnice de o alta persoana juridica
7. Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Mimim 3 proiecte similare prezentate conform formularului.2. Minim 3 lucrari similare prezentate conform formularului.3. Suficiente pentru realizarea proiectului, formular4. Completare formular si CV pentru persoanele cheie in indeplinirea contractului5. ISO 140016. Este permisa7. Se accepta, formular pentru subcontractare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar, la caseria autoritatii contractante si prin virament in contul autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2007 13:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, specialisti experti cooptati - fara drept de vot - in comisia de evaluare, reprezentantii legali ai operatorilor economici sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul SAPARD, Masura 3.5 - submasura Drumuri forestiere, contract de finantare C 3.50402372800043, incheiat intre APDRP si Orasul Sovata
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Targu Mures
Adresa postala: str. Justitiei nr. 1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265-263694, Email: [email protected], Fax: 0265-269199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
15 zile de la notificarea privind rezultatul procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al orasului Sovata
Adresa postala: str. Principala nr. 155, Localitatea: Sovata, Cod postal: 545500, Romania, Tel.0265-570218, Fax: 0265-570524
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2007 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer