Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea drumului forestier Subcetate-Izvoare, Harghita Madaras


Anunt de participare numarul 28807/20.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ZETEA
Adresa postala: STRADA PRINCIPALA NR. 272, Localitatea: Zetea, Cod postal: 537360, Romania, Punct(e) de contact: LADISLAU ZOLTAN SANDOR, Tel.0266241112, Email: [email protected], Fax: 0266241112
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: drum forestier
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea drumului forestier Subcetate-Izvoare, Harghita Madaras
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Zetea, jud. Harghitasatele Subcetate si Izvoarele
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, obtinerea de acorduri actualizate si elaborarea documentatiei pentru autorizatia de construire cat si asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului si lucrari de executie aferente proiectului de investitii Modernizarea drumului forestier Subcetate-Izvoare, Harghita Madaras.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - Elaborare proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor si asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului.Lotul 2- Executie de lucrari.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 409, 774RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 34.200 RON. Garantie de buna executie 5%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Prin Programul SAPARD, in maximum 5 transe de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertant individual, asociatii/societati mixte, cu sau fara subcontractanti.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Indeplinirea conditiilor de eligibilitate prevazute in Art. 180 (Formular 12A) si Art. 181 (Formular 12B) din OUG nr. 34/2006 (singur ofertant, parteneri, subcontractanti).2. Ofertantul, inclusiv subcontractantii/partenerii, trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru executarea unor astfel de lucrari/prestarea unor astfel de servicii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani;2. Profitului net conform ultimului bilant contabil anual auditat;3. Lichiditatea generala;4. Solvabilitatea patrimoniala5. Daca este un singur ofertant/societate mixta/consortiu/asociere de asemenea, trebuie sa aiba acces la credite si alte facilitati financiare adecvate asigurarii cash-flow-ului pe durata executarii contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Va fi de 3 ori valoarea supusa licitatiei (pe total in cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant);2. Trebuie sa fie pozitiv;3. Sa fie mai mare de 100%;4. Sa fie mai mare de 30%;5. In orice caz resursele financiare proprii alocate executarii proiectului si/sau suma luata credit trebuie sa depaseasca 35% din valoarea ofertei, in RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara;2. Echipamentul din dotare si destinat executiei lucrarilor3. Sistemul(le) propus(e) de management a calitatii pentru asigurarea succesului deplin al lucrarilor;4. Programul de realizare a lucrarii;5. Personalul implicat in realizarea lucrarii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. In cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor trebuie ca cel putin un membru sa fi realizat cel putin 2 lucrari similare si toti membrii impreuna sa fi executat cel putin 3 lucrari similare in ultimii 5 ani; Daca este un singur ofertant acesta trebuie sa fi realizat cel putin 3 lucrari similare in ultimii 5 ani din care cel putin una sa fie de aceiasi complexitate;2. Sa fie considerat ca suficient si satisfacator pentru a asigura implementarea proiectului in perioada de timp programata.3. Sa fie conform(e) standardelor SR EN ISO (9001 si 14001) sau echivalent;4. Sa fie unul realist;5. Minim 3 ani experienta pentru persoanele implicate, suficient ca numar pentru realizarea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria unitatii sau ordin de plata vizat de catrea banca.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2007 13:00
Locul: Consiliul Local al comunei Zetea, jud. Harghita.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, reprezentantii CRPDRP Alba Iulia, observatorii UCAVP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin programul SAPARD, masura 3.5 submasura drumuri forestiere, in baza contractului de finantare C 3.50401372100001/ 02.02.2007 incheiat intre APDRP si CL Zetea, jud. Harghita.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021-310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Targu Mures
Adresa postala: Str. Justitiei 1., Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.+ 40 (265) 263694, Email: [email protected], Fax: + 40 (265) 269199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la comunicarea rezultatului procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al comunei Zetea
Adresa postala: Strada Principala nr. 272, Localitatea: Zetea, Cod postal: 537360, Romania, Tel.0266-241112, Email: [email protected], Fax: 0266-241112
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2007 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer