Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea drumurilor comunale DC 39,DC 40, DC 41 din Comuna Simonesti-judetul Harghita


Anunt de participare numarul 25485/27.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Simonesti
Adresa postala: Simonesti Str. Morii nr.249, Localitatea: simonesti, Cod postal: 537310, Romania, Punct(e) de contact: Peter Zoltan, Tel.004(0)266 - 221603, Email: [email protected], Fax: 004(0)266 - 221824
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: drumuri
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea drumurilor comunale DC 39, DC 40, DC 41 din Comuna Simonesti-judetul Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Simonesti, Judetul Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lungimea drumurilor comunale DC39, DC40, DC41 ce urmeaza a fi modernizate este de 7 km
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati conform proiect tehnic
Valoarea estimata fara TVA: 3, 389, 717RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 33000 RON, Garantia de buna executie: 7% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din surse comunitare conform programului SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
O forma de asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii de eligibilitate conform art.180 si 181 din OUG.nr.34/2006 .Dovada inregistrarii la ORC: cu domeniul de activitate corespunzator.Certificate de atestare fiscala valabila de la data deschiderii licitatiei. Imputernicire de semnatura, Cazier judiciar
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, Bilanti Contabil pe anii 2004, 2005, 2006, Lichiditate generala , Solvabilitate patrimoniala, Scrisoare de bonitate bancara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 9000000 RON , Obligatoriu pozitiv, Minim 100% , Minim 30%, Din acest document trebuie sa rezulte capacitatea financiara de sustinere a lucrarii in valoare de minimum 35% din valoarea lucrarii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari pe ultimii 3 ani, Experienta in lucrari similare, Declaratia privind dotarea tehnica , Declaratie privind efectivele de personal de specialitate standarde de asigurare a calitati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada realizarii in ultimii 5 ani a unui numar de minim 3 lucrari de drumuri din care cel putin o lucrare similara cu o valoare minima de 1016000 RON.Sa corespunda structurii si volumului lucrarii, Prezentare efectiva medie anuala pe ultimii 3 ani, Cerinte obligatorii: -pentru sef santier studii superioare de specialitate si minim 6 ani vechime, -pentru RTE atestare minister de specialitate abilitat(MTCT, MLPAT, MLPTL), Certificat ISO 9001 sau echivalenta si prezentarea sistemului propriu de asigurare a calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin chitanta la caseria institutiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2007 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatorii autorizati din partea organelor abilitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: Str.Dozsa Gyorgy nr.6, Localitatea: Miercurea -Ciuc, Cod postal: 530046, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 10zile de la data primirii comunicarii rezultatului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Simonesti-Judetul Harghita
Adresa postala: Simonesti nr.249, Localitatea: Simonesti, Cod postal: 537310, Romania, Tel.0266-221603, Email: [email protected], Fax: 0266-221824
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2007 20:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer