Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MODERNIZAREA DRUMURILOR COMUNALE DC128 SI DC152, COMUNA TARGU TROTUS, JUD BACAU


Anunt de participare numarul 69211/21.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Targu Trotus (Consilul local al Comunei Targu Trotus)
Adresa postala: str. principala nr.273, Localitatea: Targu Trotus, Cod postal: 607630, Romania, Punct(e) de contact: liliana gabor, Tel.0234347172, Email: [email protected], Fax: 0234347002, Adresa internet (URL): trotus
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZAREA DRUMURILOR COMUNALE DC128 SI DC152, COMUNA TARGU TROTUS, JUD BACAU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: -DRUMURILE COMUNALE DC128 SI DC152
- SEDIUL PROIECTANTULUI- PENTRU PROIECTAREA LUCRARILOR
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE VA ELABORA PROIECTUL TEHNIC, DETALIILE DE EXECUTIE, PAC, CU, DOC AVIZE SI ACORDURI
SE VOR EXECUTA LUCRARI DE DRUMURI(TRASAMENTE, IMBRACAMINTI ASFALTICE, SISTEME DE COLECTARE DI EVACUARE APE PLUVIALE, PODETE, APARARI DE MALURI)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE SE REGASESC IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 10, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANRIA DE PARTICIPARE 100.000 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE- 5% DIN VAL CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPRTATORII ECONOMICI SE POT ASOCIA, SAU POT SUBCONTRACTA O PARTE DIN LUCRARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE SOLICITA:
declaratie privind eligibilitatea
declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006
declaratie de participant la procedura
certificate fiscale de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local si bugetul de stat, valabile la data deschiderii ofertelor
cazier fiscal
certificat de inregistrare la ORC
certificat constatator emis de ORC emis cu 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturi contabile, 2006, 2007,
fisa inf. generale
declaratie caare disponibile resurse negrevate de datorii, linii de credit, etc pt sustinerea derularii contractului pentru o perioada de 90 zile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri- 30.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ISO 9001, 14001, 18001, manualul calitatii, formular de experienta similara, Lista cu contractele executate in ultimii 5 ani
copialegalizata a contractului de antrepriza sau subantrepriza - copia procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor-recomandarea din partea beneficiarului
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Lista privind obligatiile contractuale, in desfasurare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract de proiectare si executie lucrari care a avut ca obiect atat proiectarea cit si executia de lucrari similare de natura celei supuse procedurii de achizitiecu o valoare egala sau mai mare cu3.000.000, 00 ron
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
nu este cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: plata se va face la casieria Primariei TARGU TROTUS
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.12.2008 14:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI TARGU TROTUS
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti: BucurestiBucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Targu Trotus
Adresa postala: str. Principala, nr 273, Localitatea: Targu Trotus, Cod postal: 607630, Romania, Tel.0234347172, Fax: 0234347002
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2008 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer