Licitatie Publica - MODERNIZAREA DRUMURILOR DE INTERES LOCAL AL COMUNEI PROVITA DE JOS, JUDETUL PRAHOVA
Anunt de participare numarul 27424/11.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Provita de Jos (Consiliul Local al Primariei Provita de Jos)
Adresa postala: Str. Principala, Nr. 168, Localitatea: Provita de Jos, Cod postal: 107475, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Dumitrescu, Tel.0244354227, Email: [email protected], Fax: 0244354792, Adresa internet (URL): www.primarieprovitadejos.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MODERNIZAREA DRUMURILOR DE INTERES LOCAL AL COMUNEI PROVITA DE JOS, JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna PROVITA DE JOS, judetul PRAHOVA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM CAIET DE SARCINI-MODERNIZAREA DRUMURILOR DE INTERES LOCAL IN COMUNA PROVITA DE JOS, JUDETUL PRAHOVA PRIN ASFALTAREA SAU BETONAREA PARTII CAROSABILE
ACHIZITIE PUBLICA PRIN NEGOCIERE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3703 ml
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 200, 000 si 1, 490, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE - 20000 RONGARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONMTRACTULUI FATA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI SAPARD SI BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SE ACCEPTA ASOCIEREA CU CONDITIA RESPECTARII PREVEDERILOR O.U.G. NR.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. DECLARAREA PRIVIND ELIGIBILITATEA
2. DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181
3. CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA4. CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI (COPIE LEGALIZATA)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR DE PLATA CATRE BUGETUL DE STAT SI BUGETELE LOCALA ACHITATE CONFORM LEGII (COPII LEGALIZATE)
2.REZULTATUL EXERCITIILOR FINANCIARE PE ULTIMII 3 ANI3. DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI SA FIE DE CELE PUTIN 250000 EURO4. ASIGURAREA RISCULUI PROFESIONAL
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI DE EXCUTIE IN ULTIMII 5 ANI - 12F
2. LISTA PRINCIPALELOR SERVICII EXECUTATE PE ULTIMII 3 ANI - 12E
3. DECLARATIE PRIVIND DOTARILE CU UTILAJE SI ECHIPAMENTE - 12 H
4. DECLARATIE PRIVIND PARTILE SUBCONTRACTANTE- 12 G
5. DECLARATIE PRIVIND SITUATIA DE PERSONAL - 12I + CV+ ATESTATE MLPTL + ATESTAT TEHNIC APDP
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 4
CRITERII DE CALIFICARE PRIVIND SITUATIA PERSONALA SI ECONOMICA-FINANCIARA A OPERATORILOR ECONOMICI: CONFORM DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C2.111533100260
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: OP sau CASH
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
24.08.2007
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2007 12:00
Locul: PRIMARIA PROVITA DE JOS, STRADA PRINCIPALA, NR.168
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
DIN PARTEA MINISTERULUI DE FINANTE, CRPDRP 3 SUD MUNTENIA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: STRDA EMIL ZOLA, NR.4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTABILITATE DIN CADRUL PRIMARIEI PROVITA DE JOS
Adresa postala: STRDA PRINCIPALA, NR.168, Localitatea: PROVITA DE JOS, Cod postal: 107475, Romania, Tel.0244-354227, 354792, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2007 12:07