Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea drumurilor forestiere din comuna Belin, judetul Covasna


Anunt de participare numarul 31568/10.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Belin (Primaria comunei Belin)
Adresa postala: Belin, str. Tokes, nr.557, judetul Covasna, Localitatea: Belin, Cod postal: 527030, Romania, Punct(e) de contact: Imre Siko, Tel.0267-355760, Email: [email protected], Fax: 0267-355779
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: drum forestier
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea drumurilor forestiere din comuna Belin, judetul Covasna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Belin, jud. Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, obtinerea de acorduri actualizate si elaborarea documentatiei pentru autorizatia de construire cat si asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului si lucrari de excutie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - proiectare
Lot 2 - executie lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 3, 323, 995RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de paricipare 33.300 RONGarantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Prin Programul SAPARD, maximum 5 transe de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertant individual, societate mixta/consortiu/asociere.Este permisa subcontractarea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
1. Certificatul de inregistrare si Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Autorizatie de functionare/ altele echivalente;
2. Statutul si contractul de societate, actele aditionale la statutul si contractul de societate
Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant pe ultimii 3 ani
Scrisoare de bonitate
Suma maxima a creditului obtenabil
Identificare financiara
Sustinerea capacitatii economice si financiare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de cel putin egala cu valoarea supusa licitatieiUltimul bilant pozitivAcces la credit minim 35% din valoarea contractuluiFormular de identificare financiaraEste permisa
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii de servicii in ultimii 3ani
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Declaratie privind utilajele si echipamentele
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului
Standarde de mediu
Standarde de calitate
Conformitatea produselor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 3 proiecte similareMinim 1 lucrare similaraEchipamentul din dotare si destinat executiei lucrarilor sa fie considerat ca suficient si satisfacator pentru a asigura implementarea proiectuluiPersonalul sa aiba minim 3 ani experientaDeclaratie privind respectarea standardelor de mediuISO 9001, manualul calitatiiDeclaratii de conformitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria unitatii sau ordin de plata vizat de banca.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2007 13:00
Locul: Consiliul local al comunei Belin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, observatori CRPDRP, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin programul SAPARD, masura 3.5 submasura drumuri forestiere, in baza contractului de finantare C 3.50401371500020/02.02.2007 incheiat intre APDRP si CL Belin, jud. Covasna
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021-310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Brasov
Adresa postala: Bd. Eroilor nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 600356, Romania, Tel.0268-413741, Email: [email protected], Fax: 0268-475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la comunicarea rezultatului procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul local al comunei Belin
Adresa postala: str. Tokes nr. 557, Localitatea: Belin, Cod postal: 527030, Romania, Tel.0267-355760, Email: [email protected], Fax: 0267-355779
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2007 18:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer