Licitatie Publica - Modernizarea drumurilor forestiere existente si construirea unor noi drumuri forestiere in comuna Corund jud. Harghita
Anunt de participare numarul 17199/01.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Corund
Adresa postala: 537060 CORUND, NR. 589, JUD. HARGHITA, Localitatea: Corund, Cod postal: 537060, Romania, Punct(e) de contact: Albert Vagasi, Tel.0266-249101, Email: [email protected], Fax: 0266-249101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Consiliul Local Corund
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: Drum forestier
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea drumurilor forestiere existente si construirea unor noi drumuri forestiere in comuna Corund jud. Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Corund, judetul Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOTUL I - elaborare proiect tehnic, caiete de sarcini, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor, asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului
LOTUL II Executia lucrarilor de constructii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL I proiectare: 121.370 lei (fara TVA)
LOTUL II- executie :3.203.081 lei (fara TVA)
Valoarea estimata fara TVA: 3, 324, 451RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.08.2007 pana la 15.08.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 36000 RON.garantia de buna executie: 7% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedeurilor aplicate prin Programul SAPARD.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In caz de asociere, se vor preciza partile fiecarui asociat.In caz de subcontractare ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in ferta si datele acestor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Plata se va face in 5 transe de plata.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa detina: Certificatul de inregistrare si certficatu de constator emis de Registrul Comertului, Autorizatie de functionare, Statut, Contractul de societate si actele aditionale la statutul si contractul de societate.Declaratii conform art. 180 si 181; dovada achitarii obligatiilor de plata catre bugetul de stat si bugetul local; cazier judiciar.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra medie de afaceripeultimii 3 ani, minim 9.000.000 RON echivalent pentru constructor, respective minim 300.000 RON pentru proiectant
-linie de credit neutilizat
- depozite bancare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lichiditate generala nivelul minim impus: 100%, Solvabilitate patrimoniala nivelul minim impus: 30%, Bilanturi contabile auditate pe ultimi 3 ani, sa fie pozitive fiecare an
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se stabileste ca limita minima impusa realizarea unui numar de 3 lucrari de drumuriin ultimii 5 ani, din care cel putina unui contract similar in valoare minima de 40.000 Ron pentru proiectant, respectiv in valoare de minim 2.000.000 RON pentru constructor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 600 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata la caseria institutiei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2007 15:00
Locul: la sediul Consiliului Local al comunei Corund
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare , expertii cooptati in comisie, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatorii delegati de organele abilitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul SAPARD, Masura 3.5, Submasura "Drumuri forestiere", in baza contractului de finantare C 3.50401372100021
VI.3) Alte informatii
Se va organiza o vizita obligatorie pe santier cu 11 zile inainte de termenul de depunere stabilit, la data de 22.06.2007 ora 13.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Cod Postal 030084, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Targu Mures
Adresa postala: Str.Bolyai 30, Targu Mures, 540067, judetul Mures Tel.: + 40 (265) 263694Fax: + 40 (265) 269199, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel.+ 40 (265) 263694, Fax: + 40 (265) 269199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al comunei Corund
Adresa postala: 537060 Corund, nr. 589, jud. Harghita, Romania, Localitatea: Corund, Cod postal: 537060, Romania, Tel.0266-249-101, Email: [email protected], Fax: 0266-249-101
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2007 11:58