Licitatie Publica - Modernizarea drumurilor in localitatile Ciocmani, Poienita si Babeni
Anunt de participare numarul 46024/11.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BABENI (PRIMARIA)
Adresa postala: Loc. BABENI, Com. BABENI, nr. 268, Jud. SALAJ, Localitatea: Babeni, Cod postal: 457020, Romania, Punct(e) de contact: IOAN IACOB, Tel.0260634399, Email: [email protected], Fax: 0260634399
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Modernizarea drumurilor in localitatile Ciocmani, Poienita si Babeni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatile Ciocmani, Poienita , Babeni - comuna Babeni, Jud. Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 300, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea dedrum betonat: 1243m in localitatea Ciocmani, 1791m in localitatea Poienita si 1280m in localitatea Babeni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea a 4314 m de drumuri betonate in localitatile Ciocmani, Poienita si Babeni, comuna Babeni jud. Salaj
Valoarea estimata fara TVA: 3, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 50.000 lei, constituita prin scrisoare de garantiebancara. Garantia de buna executie - 8% din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, bugetul de stat, alte surse.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In conformitate cu Art. 44 OUG 34/2007
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea; Declaratia privind neincadrarea in prevederile Art. 181
din OUG 34/2006; Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat;Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetele locale; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul local, Conform Fisei de date a achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copii ale bilanturilor contabile pentru anii 2004, 2005, 2006, respectiv 30.06.2007Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala min. 3.600.000 leiSolvabilitate patrimoniala > 30%Lichiditate generala >100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 3 ani. Copii ale receptiilor la terminarea lucrarilor vizate ISC, recomandarile beneficiarilor vizate ISC.Declaratie privind utilajele si echipamentele-Lista utilajelor si echipamentelor - Dotari cu echipamente minim necesare - cf. documentatiei;
Declaratia privind efectivele medii anuale, asigurarea cu responsabil tehnic autorizat, responsabil pentru controlul calitatii - cu atestarile necesareDovada implementarii si aplicarii sistemului de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001, in domeniu. Se va prezenta copia certificatului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Un contract de lucrari de natura similara care sa fie in valoare de min. 1.000.000 lei (TVA exclusa)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria Primariei comunei Babeni sau cu ordin de plata in contul RO85 TREZ 5642 1360 250X XXXX, deschis la Trezoreria Jibou
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2008 10:30
Locul: Sediul Primariei Babeni, Str. Principala Nr. 268, C.P. 457020
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati si/sau imputerniciti ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Babeni
Adresa postala: Str. Principala Nr. 268, Localitatea: Babeni, Cod postal: 457020, Romania, Tel.0260634399, Email: [email protected], Fax: 0260634399
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2008 15:11