Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea electrofiltrelor blocului nr.4, al SC CER SA


Anunt de participare (utilitati) numarul 136515/14.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Adresa postala: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Lucrari Servicii Energie, Tel. +40 0253372556-499, In atentia: ing. Irod Cornel, Email: [email protected], Fax: +40 0253371922, Adresa internet (URL): www.cerovinari.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Adresa postala: str. Energeticianului nr. 25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Punct(e) de contact: Registratura unitatii, Tel. +40 0253372556-6305, Fax: +40 0253371922
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritat de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Modernizarea electrofiltrelor blocului nr.4, al SC CER SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Areal proprietate aSC COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Modernizarea electrofiltrelor blocului nr.4, al SC CER SA?cu respectarea caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50530000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intreg serviciul cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 22, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 400.000 lei, cu valabilitate minim 90 zilecalendaristice de la data limita a depunerii ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare conform HG 925/2006 in vigoare, art.86. In instrumentul de garantare, banca sau societatea de asigurari emitenta, va insera in mod expres, cerintele prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006 sila art. 278¹ din OUG 34/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278¹ alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din HG 925 / 2006. Garantia de Buna Executie = 10 % (5% pentru IMM))din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a GBE, conform HG925/2006 in vigoare, art.90 si HG 1045/2011.Garantia de buna executie se va restitui de catre achizitor, conform proiect contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea : Completare si semnare Formular nr.1(inclusiv de persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau tehnico-profesionala)
-Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art. 180, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.
Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .
In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181: Completare si semnare Formular nr. 2 (documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau tehnico-profesionala).
-Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 181, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.
Evaluarea cerintei : Incadrarea in oricare din situatiileprevazutela art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .
In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.
In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹: Completare si semnare Formular nr. 3 (inclusiv de persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau tehnico-profesionala).
Evaluarea cerintei :
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 69¹din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .
In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
1. Director General ? Dr. Ing. Trotea Tiberu2. Director Termocentrala - Ing. Pisc Ion3. Director Comercial ? Ing. Rebedea Ion4. Director EMR- Ing. Davitoiu Lesu Gheorghe5.Director Economic ? Ec Scurtu Maria
6.Director Resurse Umane ? Cons. Jrd Olaru Sorin7.Director Dezvoltare Investitii ? Ing. Tudorescu VasilePersoanele care au semnat documentia de atribuire sunt: 1.Sef Serviciu Termomecanic ? Ing Chirca Iosif2.Serviciul Termomecanic- Ing.- Garaiacu Dorin3.Sef Birou ALSE ? Ing Ciurel Nicoleta
4.Sef Birou AQ ? Ing Chirca Delia5.Biroul ALSE- Ing. Irod Cornel
6.Director Adj. Tehnic ? Ing. Raducu Teodorescu
7.Sef Birou DCV ? Ing. Teiu Sorin8.Cons. Jrd .- Daianu Dan
Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.In cazul in care exista subcontractant/i acestia sunt obligati sa indeplineasca aceasta cerinta
4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: Completare si semnare Formular nr. 4 - conformOrdinului ANRMAP 314 / 2010, publicat in MO, partea I nr. 701/20.10.2010
Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizataIn cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta
In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.
5. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, si la taxele locale.
Se vor prezenta ca documente edificatoare:
a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitele si taxele catre bugetele componente ale bugetului general consolidat
b) Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local .
Certificatele mentionate la punctele a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Note :1. Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.
Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traduceri autorizate in limba
romana
2. Autorit. contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.3. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti,
autorit. contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti candidatii sau ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.4. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (2) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autorit. contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1.Forma de inregistrare pentru persoane juridiceromaneCertificatul constatator in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul?, valabil cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, eliberat de Oficiul National Registrului Comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in cadul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.
In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata, daca acesta nu a fost prezentat astfel la deschiderea ofertelor.
2. Pentru persoane juridice /fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Media cifrei globalede afaceri a ofertantului in ultimi 3 ani sa fie de minim 28.000.000 lei, demonstrata pebaza bilanturilor contabile/ extrase de bilanturi contabile/rapoarte de audit/rapoarte ale cenzorilor/alte documente probante, aferente.
2.Ofertantul va trebui sa demonstreze caare acces la, sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de catre banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow, necesar prestarii serviciului pentru primele 2 luni, in suma de minim1.700.000 lei, demonstrata prin
adrese/comunicari/declaratii/scrisori bancare-acestea vor contine informatii despre bonitatea financiara a operatorului economic, date de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatori ai performantei financiare, experienta de lucru cu clientul, etc. valabile pentru primele 2 luni de desfasurare a contractuluiPentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, pentru fiecare an.
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor
utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.europa.eu)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, insotita de documente ( contract/e, proces verbal/e de receptie, masuratori, etc) care sa confirme prestarea de servicii de modernizare electrofiltre de tipul celor care fac obiectul achizitiei sau servicii echivalente. In acest caz, se considera servicii echivalente, orice prestare de servicii de montare, reparare, reconditionare sau modernizare a instalatiilor de desprafuire electrice (IDE) care au urmatoarele caracteristici tehnice: - Debitul de gaze la intrare (Qintrare): minim 700 m3/s- Temperatura gazelor ( T): 140 0C - 2000C- Depresiunea gazelor: minim 1500 Pa
- Continutul de praf in gaze la intrare: minim 60 g/ Nm3iar prin prestarea serviciului s-a obtinut un continut de praf in gaze la iesirea din instalatia de desprafuire electrica, de maxim: 0, 050 g/Nm3 (50 mg/Nm3) si diferenta dintre continutul de praf in gaze la iesirea din instalatia de desprafuire electrica, inainte de prestarea serviciului( Ciesire initial) si continutul de praf in gaze la iesirea din instalatia de desprafuire electrica, dupa prestarea serviciului( Ciesire final) este = 200 mg/Nm3.(In cazul modernizarii, se vor lua in considerare atat serviciile efectuate ? la cheie? , cat si cele efectuate in baza unui proiect pus la dispozitie de clientul beneficiar.)-Fisa de experienta similara (aceste fise se vor prezenta pentru serviciile prestate din lista)-Lista trebuie sa includa cel putin unserviciu, dar nu mai mult de 3 (trei) servicii similare, prestate si duse la bun sfarsit de catre ofertant in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de minim 21.500.000 lei
Prin formularea ?servicii similare? se intelege: servicii de montare, reparare, reconditionare sau modernizare electrofiltre de tipul celor care fac obiectul achizitiei sau servicii echivalente ( asa cum s-a definit echivalenta mai sus), pentru care dupa prestarea serviciului s-a obtinut un continut de praf in gaze la iesirea din instalatia de desprafuire electrica, de maxim: 0, 050 g/ Nm3 ( 50 mg/ Nm3), iar diferenta dintre continutul de praf in gaze la iesirea din instalatia de desprafuire electrica, inainte de prestarea serviciului ( Ciesire initial ) si continutul de praf in gaze la iesirea din instalatia de desprafuireelectrica, dupa prestarea serviciului ( Ciesire final ) este = 200 mg/ Nm3. (In cazul modernizarii, se vor lua in considerare atat serviciile efectuate ? la cheie? , cat si cele efectuate in baza unui proiect pus la dispozitie de clientul beneficiar.)
-Recomandarepentru serviciile de modernizare electrofiltre de tipul celor care fac obiectul achizitiei sau servicii echivalente ( asa cum s-a definit mai sus echivalenta), mentionate in lista din formularul nr. 6, intocmita de beneficiarul / clientul serviciului respectiv , indiferent daca beneficiarul este autoritate contractanta sau client privat. ( Acest document ( in original sau copie legalizata), trebuie sa fie semnat de un reprezentant legal sau de imputernicitul acestuia din partea beneficiarului serviciului si trebuie sa contina obligatoriu urmatoarele informatii: numele beneficiarului, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si precizeaza daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit). In recomandare se va preciza continutul de praf in gaze la iesire, obtinut in urma modernizarii electrofiltrelor, maxim:
0, 050 g/Nm3 (50 mg/Nm3), precum si datele de intrare in electrofiltre (Qintrare, T, depresiune, etc) si va fi insotita de raportul de monitorizare a emisiilor din care sa rezulte valoarea parametrilor obtinuti dupa prestarea serviciului (Ciesire final).In cazul in care Ofertantul a actionat ca subcontractant in oricare din contractele prezentate ca referinte, se va accepta orecomandare a implicarii din partea Antreprenorului General.
- In situatia in care contr. de prestari servicii au fost semnate inainte de perioada de 3 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare numai serviciile prestate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere la evaluarea cerintei, doar serviciile prestate in aceasta perioada.
Prin formularea ?servicii duse la bun sfarsit? se intelege: servicii receptionate partial care sunt insotite de procese verbale de receptie partiala sau servicii receptionate la sfarsitul prestarii, insotite de procese verbale la finalizarea serv.
Note:
- Ofertantul poate prezenta si copii dupa informatiile relevante din contractul/le respectiv/e in indeplinirea contractului/lor respectiv/e
Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, pentru fiecare an.
-Completarea tuturor campurilor din formulare este obligatorie, in caz contrar oferta va fi declarata ca inacceptabila, conform HG 925/2006, Art 36, alin 1 lit b)
2.Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul tehnic de care dispune sau al carui angajament de participare l-a obtinut, precum si al cadrelor de conducere pentru indeplinirea contractului
Ofertantul trebuie sa prezinte dovada ca, pentru executarea serviciului are disponibil, minim, urmatorul personal tehnic de specialitate:
? 1 coordonator al serviciilor prestate (sef de punct de lucru) ? cu studii superioare tehnice.
? 1 responsabil tehnic cu supravegherea prestarii serviciului ? cu studii superioare tehnice.
? 1 responsabil tehnic cu sudura ? cu studii superioare/medii tehnice.
? 1 responsabil cu asigurarea calitatii? cu studii superioare/medii tehnice? 1 inginer avand specialitatea constructii
-Pentru personalul cheie si specialistii tehnici mentionat in lista, se vor prezenta:
-C V
- copii certificate pentru conformitate cu originalul ale actului/actelor de studii
- copii certificate pentru conformitate cu originalul ale dovezii calificarii / atestarii / autorizarii pentru specializarea respectivaPentru coordonatorul serviciilor, se va prezenta, suplimentar, dar obligatoriu, un document care sa demonstreze participarea lui, la cel putin un serviciusimilar.
Nota: pentru responsabilul cu asigurarea calitatii se va prezenta doar decizia/ordinul de numire
3.declaratieprivind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice, inclusiv laboratoarele pentru determinari si incercari specifice, de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiDeclaratia va fi insotita de documente care sa confirme existenta unui drept de proprietate sau a unui drpet de folosinta ( taloane/facturi /inchiriere/leasing sau prin alte formede punere la dispozitie, conform legii) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului, valabile in cazul in care ofertantul este declarat castigator
Ofertantul trebuie sa detina (in dotare proprie / inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie), minim urmatoarele:
- dispozitiv pentru ridicat si fixat panouri si electrozi de depunere (la mimin 16 m), in vederea verificarii si reconditionarii ? 1 buc,
- dispozitiv pentru montajul panourilor si electrozilor de depunere la inaltime de 16 m ? 1 buc
- aparate de sudura ? 10 buc
Nota : Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc., acesta poate prezenta si un angajament
4.Informatii privind subcontractantul/ii (daca este cazul)-?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant/ii si specializarea acestuia/acestora, datele de recunoastere- Acord de subcontractare(1) In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.(2)Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale
5. Informatii privind asocierea in vederea prestarii serviciului (daca este cazul)
Formular AA- Acord de asociere, in original sau copie legalizata de catre organismele competente, in limba romana sau traducere autorizata, din acre sa reiese cine este liderul asociatiei (consortiului) si parte din contract pe care o va indeplini fiecare asociat(valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea ;iderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei
Nota: In cazul asocierii se va respecta Art.44 din OUG 34/2006 si Art. 2041din OUG 34/2006.
Ofertele depuse de operatori economici, parteneri intr-o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele:
a) Oferta sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii si categoriile de servicii prestate de acestia;
b) Oferta sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii;
c)sa fie numit partenerul conducator al asociatiei (Liderul), numire care trebuie confirmata prin imputernicire scrisa, de fiecare partener in parte;
d)Oferta sa includa un acord de asociere care sa stipuleze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor.
e)Toti partenerii asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata contractului; Asocierea nu va fi modificata, pe durata contractului, decat in cazuri temeinic justificate (faliment).In masura in care asocierea in intregime nu mai poate continua executarea contractului nu se poate inlocui cu o alta sau un operator economic aceasta situatie fiind asimilata cesiunii obligatiilor.
In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din asociatie
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind capacitatea economico-financiara si tehnica si/sau profesionala pot fi indeplinite prin cumul.
1 Certificarea sistemului calitatii in conformitate cu standardul, implementat la nivelul organizatiei ofertantului.
Prezentare document/(e) care sa ateste respectarea cerintei
Documentul(ele) vor fi emis(e) de catre un organism de certificare acreditat in tara sau instrainatate care confirma ca ofertantul are certificat un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate din sfera domeniului activitatilor aferente obiectului procedurii, valabil/e la data depunerii ofertei. Documentele vor fi prezentate in oricare din formele : original/copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » semnata si stampilataDocumentele emise in alta limba decat limba romana se vor prezenta in copie insotite de traduceri autorizate
- In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
2 Certificarea sistemului de management de mediu in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001/editia 2005, sau echivalent, implementat la nivelul organizatiei ofertantuluiSe va prezenta document/e care sa ateste respectarea cerinteiDocumentul(ele) vor fi emis(e) de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat un sistem de mediu, pentru domeniul activitatilor aferente obiectului contractului., valabil/e la data depunerii ofertei.Documentele vor fi prezentate in oricare din formele : original/copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » semnata si stampilata conform cu originalul », semnata si stampilata)
Documentele emise in alta limba decat limba romana se vor prezenta in copie insotite de traduceri autorizate.
- In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de mediu astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2012 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2012 10:30
Locul: Sediul achizitorului, str. Energeticianului nr. 25, loc. Rovinari, cod 215400
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1 Toate documentele de calificare solicitate prin FDA trebuie sa fie prezentate in ofertele depuse, altfel ofertele vor fi considerate inacceptabile, exceptie fiind situatia prevazuta la art. 11, alin. 4, cu respectarea alin. 5, HG 925/2006. Nu se admit completari cu documente dupa data limita de depunere a ofertei.Dupa deschiderea ofertelor se vor cere numai clarificari la documentele depuse, daca este cazul.2 Ofertantul/candidatul isi poate demonstra situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert, in conditiile art. 186 si 190 din OUG 34/2006. Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.Angajamentul va face parte integranta din contractul de achizitie publica.3In conformitate cu Art 189 alin (1) din OUG 34/2006, achizitorul are dreptul de averifica/controla - direct sau prin intermediul unei autoritati competente apartinand statului in care operatorul economic este stabilit, avand acordul acestei autoritati - capacitatile ofertantului, metodele de studiu si cercetare utilizate, precum si masurile aplicate pentru controlul calitatii.4Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala vor prezenta obligatoriu declaratiile de neincadrare in situatiile prevazute la art 180 si 181(pentru lit. a, lit. c1 si lit. d )din OUG 34/2006 in vigoare.5Ofertantul va putea sa efectueze o vizita in teren pentru vizualizarea amplasamentului obiectivului la care se efectueaza reparatia, in urma unei cereri scrise adresata achizitorului.6Daca mai multi operatori economici prezinta oferte egale, cu pretul cel mai scazut, se va solicita reofertarea propunerilor financiare , pana la departajare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Art. 256² lit a) din OUG 34/2006:10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Energeticianului , nr. 25, Localitatea: Rovinari, Cod postal: 215400, Romania, Tel. +40 0253372556-339, Fax: +40 0253371922
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2012 12:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer