Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Modernizarea, extinderea, mansardarea si dotarea Centrului multifunctional de servicii sociale Budesti-Ruda, judetul Valcea


Anunt de intentie numarul 20356/19.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Budesti
Adresa postala:  SATUL BUDESTI, NR.14, Localitatea:  Budesti, Cod postal:  247055, Romania, Punct(e) de contact:  FLOREA LUMINITA, Tel. 0250760374, Email:  [email protected], Fax:  0250760590, Adresa internet (URL):  SAT BUDESTI, COM. BUDESTI, JUD. VALCEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Modernizarea, extinderea, mansardarea si dotarea Centrului multifunctional de servicii sociale Budesti-Ruda, judetul Valcea
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Comuna Budesti, sat Ruda, judetul Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Modernizarea, extinderea, mansardarea si dotarea Centrului multifunctional de servicii sociale Budesti-Ruda, judetul Valcea
Valoarea estimata fara TVA: 1, 179, 617RON
Impartire in loturi
Da
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
39000000-2-Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 17.10.2011
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 19.12.2011
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 20.07.2012
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Proiect finantat prin Programul Operational Regional
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
90 de zile, in functie de gradul cererilor de rambursare a fondurilor de la UE
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniul de interventie 3.2
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2011 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer